Skip to main content

Goedemiddag, 

Op 20 januari j.l. bestelden wij 2 telefoonhoesjes voor onze nieuwe Samsung Galaxy S21 FE G5 Dual-SIM (donkergrijs).
Tot op heden (2-2-2022) kregen wij geen bevestiging van de bestelling en geen bericht over de levering. Is na te gaan of e.e.a. door de KNP webshop in goede orde is ontvangen en binnenkort wordt afgewikkeld? Telefonische pogingen bij de KNP helpdesk en een nevenbedrijf in Den Haag liepen op niets uit.  Vandaar dat we de vraag hier posten. Wie kan ons verder helpen?

Gert & Janni Visser

Goedemorgen @Gert Visser! Welkom en bedankt voor jouw bericht! 

Wat jammer dat je zo lang moet wachten op de levering van jouw bestelling! Laten we kijken of we hier meer duidelijkheid over kunnen geven.

Je noemt de KPN Webshop: dit is een Zakelijke Webshop van KPN: ben jij een zakelijke klant en heb jij via deze webshop een bestelling geplaatst? Zo ja, dan kun je navraag doen via 0800 0403 of postordering-zm@kpn.com

Als je de bestelling hebt geplaatst via onze webshop voor consumenten, dan kun je navraag over je bestelling doen bij Ceva Logistics. Ceva Logistics is te bereiken op 070-301 39 88, op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur.
Ik lees dat dit op niets uit liep: kun je dit toelichten? Kunnen zij op basis van jouw gegevens geen bestelling terug vinden?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hallo Shyrin,

Na aandringen heb ik van Ceva Logistics een order- en artikelnummer gekregen.
Daarmee heb ik bij postordering de zaak kunnen aankaarten. Vervolgens kreeg ik de hoesjes opnieuw opgestuurd. Helaas zonder track en trace, maar door contact te houden met het afhaalpunt hier in De Heurne hebben we vandaag de hoesjes kunnen bemachtigen.
Nu de mobieltjes er nog passend inkrijgen …. pffff.

Dank voor je hulp!

 


Oh, wat fijn dat het alsnog goed gekomen is!

Geen dank en succes met de hoesjes (het is wat, hè?! :wink:)