Skip to main content

Ik heb telkens in het buitenland geen internet. Roaming staat aan. Hij geeft aan dat ie bereik heeft met een R erboven maar van het internet komt niks in beeld H+ ofzo.
Alles heb ik al geprobeerd.
Zou het aan een instelling in mijn abbonement ofzo kunnen liggen??

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Murat.M, welkom! Het is mogelijk dat wij dit geblokkeerd hebben inderdaad. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres, klantnummer en onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer plaatsen? Dan kijk ik met je mee en deblokkeer indien nodig. 


Is het allemaal gelukt, @Murat.M?


Ik heb het ingevuld heeft u het ontvangen? 


Yes, ik zie het! Ik zie geen blokkade aan onze kant, daar ligt het niet aan. Wat voor toestel heb jij? Heeft jouw telefoon de laatste updates? Zou je daarnaast eens willen checken hoe de APN bij jou ingesteld staat? Die vind je via instellingen, mobiel internet/mobiele data o.i.d. De APN staat waarschijnlijk op ‘internet'. Kan je proberen er ‘portalmmm.nl’ van te maken? Je moet je toestel wel even uit- en weer aanzetten daarna. 


S10 oke ga het proberen


Heb ik gedaan en nu ?


Het werkt nu nog steeds niet? Ben je nu nog in het buitenland? En kan je wel bellen? Ik zie geen enkele reden waarom het niet zou mogen werken. In welk land ben je en kan je ook handmatig een ander netwerk zoeken? Werkt het dan wel?