Skip to main content

Hi,

 

Ik ben in Frankrijk en heb geen mobiel bereik. Geen service, kan niet bellen of internetten. Was al direct over de grens bij Belgie helemaal weg.

 

Heb al van alles geprobeerd maar niks werkt. Netwerkinstellingen resetten, mobiel opnieuw opstarten, simkaart eruit en weer in. Andere APN instellingen (portalmmm.nl) niks werkt. Het lijkt wel of het geblokkeerd is. Roaming staat aan.

 

Ik dacht nog slim te zijn door een e-sim te downloaden via de MijnKPN app, maar ik krijg natuurlijk het bevestiging smsje niet binnen.


Zou een medewerker eens willen kijken of alles aan jullie kant nog wel goed staat. 
 

Met vriendelijke groet,

Kun je geen netwerk selecteren?


Ha @Synoxid, welkom! Ik zie dat er een blokkade op dataroaming staat. Mocht je willen dat ik deze verwijder, zet je dan ook nog even de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in de ‘persoonlijke opmerkingen’ van je profiel? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en de moderators van KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan haal ik 'm eraf. Daarna moet je nog wel even je telefoon uit en weer aan zetten. Een esim activeren kan alleen als je verbonden bent met de wifi. En mocht er onverhoopt iets mis gaan, kan je dit alleen herstellen door een fysieke sim te bestellen. En die gaat dan weer naar jouw huisadres. Niet te adviseren als je net op vakantie bent (aanname van mij) 😉.


Bedankt voor jullie reactie. Ik heb de laatste 4 cijfers toegevoegd nu als het goed is.

 


Top. Bij dezen staat het gedeblokkeerd. Zet je toestel nog wel even uit en weer aan. Laat je nog even weten of het opgelost is?


Het werkt weer! Ontzettend bedankt voor de snelle service en reacties.

 

Ga ik weer verder met genieten van de vakantie.

 

Bedankt en fijne avond!