Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde probleem met 1 van mijn nummers, zeer vervelend. Wil dat het graag opgelost wordt, a.u.b. contact.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Wildebassman, welkom hier. 

Instellingen staan allemaal goed op jouw toestel? Ook wil ik graag eens meekijken of de instellingen aan onze kant goed staan. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en naam van de contractant. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Ik heb het profiel aangepast.


@Wildebassman Ik heb gekeken naar de instellingen aan onze kant. Deze staan allemaal goed. Ik vermoed dat je instellingen op jouw toestel niet goed staan. Heb je die nagelopen? Als dat goed staat wil ik je aanraden een vervangende simkaart aan te vragen. 


Bart heb je naar de instellingen gekeken van  het nummer eindigend op 48?


Ja, het nummer uit jouw profiel. Staat zo geen enkele blokkade actief. Ik vermoed daarom dat het in de instellingen op jouw telefoon zit. 


Okay, heb de sim in een andere telefoon gedaan en werkt daar nu ook niet in DK. Ik heb maar een nieuwe sim besteld. Bedankt.


Dan kan het daar best eens in zitten. Ik ben dan ook benieuwd wanneer je weer in het buitenland bent om het te kunnen testen.