Skip to main content

Hoi,

Ik heb al jaren geen service in het buitenland en vraag mij af hoe dit komt en of dit kan worden opgelost. Zodra we de grens over zijn staat er geen service en 4G doet het ook niet (roaming al aangezet). Geen idee of het dan uitmaakt dat ik eerst bij Telfort zat. 

Bij de KPN winkel geweest en daar zeiden ze zet de roaming aan, dan zal die het wel doen, maar hij doet het nog steeds niet.  Ik heb ergens op het forum een soort gelijk probleem gelezen en daar stond dat het door een afdeling van KPN moest worden opgelost. Kan dit ook bij mij worden gedaan? 
Ik heb alles namelijk al geprobeerd… Ik ben tot 1 aug in Frankrijk en verbinding zou toch wel fijn zijn!

Alvast bedankt voor jullie hulp. 

Hoi @E.linh. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen bereik hebt in Frankrijk. Gaat het alleen om internet en kan je wel bellen en gebeld worden? Heb je het topic “Mobiel in het buitenland: hoe zit dat precies?” al gelezen. Waarschijnlijk vindt je in dit topic het antwoord al op jouw vraag. Als dat niet het geval is wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel zodat wij kunnen controleren of alle instellingen aan onze kant goed staan. 

 


Hoi @E.linh. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen bereik hebt in Frankrijk. Gaat het alleen om internet en kan je wel bellen en gebeld worden? Heb je het topic “Mobiel in het buitenland: hoe zit dat precies?” al gelezen. Waarschijnlijk vindt je in dit topic het antwoord al op jouw vraag. Als dat niet het geval is wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel zodat wij kunnen controleren of alle instellingen aan onze kant goed staan. 

 

Zie:

 


Zie:

 

Bedankt @PeterG! Was inderdaad vergeten om het linkje te delen in mijn bericht. :hushed: