Skip to main content

Goedemorgen,

 

Gisteren hem ik mijn nieuwe Sim-only simkaart ontvangen, direct geactiveerd maar tot nu toe nog steeds geen service. Telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart en ook de simkaart er al meerdere malen opnieuw ingedaan.

 

Wat kan hier de oorzaak van wezen?

 

Groet,

Hessel

Hoi @Hessel Troost. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van jouw nieuwe simkaart. Ik heb het nummer opgezocht in onze systemen en het lijkt erop dat jouw bestelling nog niet volledig is afgerond. Ik wil je daarom vragen om morgen nog even af te wachten. 


Hoi @Hessel Troost. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van jouw nieuwe simkaart. Ik heb het nummer opgezocht in onze systemen en het lijkt erop dat jouw bestelling nog niet volledig is afgerond. Ik wil je daarom vragen om morgen nog even af te wachten. 

Dan wacht ik het even af, dank voor je reactie! 


Ik zie dat de aansluiting nu actief is. Het werkt nu toch? Anders even het toestel uit en weer aanzetten. 


Ik zie dat de aansluiting nu actief is. Het werkt nu toch? Anders even het toestel uit en weer aanzetten. 

Het toestel heb ik thuis liggen, ben vanmiddag pas in de gelegenheid om het te proberen. Maar dan ga ik er vanuit dat het werkt nu, dank voor de info! 


Ik ook. Hoor ik niets meer, ga ik er vanuit dat het allemaal goed is. :)