Skip to main content

Nieuwe simkaart!! 
 

maar helemaal geen service echt verevenend! Ik moet bereikbaar zujn

Wat vervelend zeg. Het absoluut snelste is even langs een fysieke winkel.

Van kpn ( http://kpn.com/winkel ) of een partner ( Optie1, Mediamarkt, BCC, … ). Dan loop je vast daarna bellend de winkel uit.


Goedemorgen @Hyt en welkom hier op ons forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nieuwe simkaart niet werkt dus goed dat je je hier meldt. Ik kijk graag met je mee om te kijken of ik dit voor je op kan lossen. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Ik hoor het graag!


Gedaan 


Gedaan 

Dankjewel @Hyt!

De simkaart zou inmiddels moeten werken, kun je dit nog eens testen? Het kan zijn dat je je telefoon nog eens uit - en aan moet zetten voordat het werkt. In ieder geval zie ik je bevindingen graag tegemoet!


Nee doet het niet. Denk dat je hem het gekoppeld aan een ander nr 

 


Nee doet het niet. Denk dat je hem het gekoppeld aan een ander nr 

 

Kun je het simkaartnummer dan eens toevoegen aan je profiel @Hyt? Deze kun je plaatsen bij de 'persoonlijke opmerkingen'. 


Heb het simkaart nr geplaatst hy persoonlijke opmerkingen 


Heb het simkaart nr geplaatst hy persoonlijke opmerkingen 

Bedankt @Hyt!

Deze simkaart is volgens mijn informatie gewoon actief, het simkaartnummer komt ook overeen. Ik wil je daarom toch adviseren om hiermee langs een KPN winkel te gaan, daar kunnen ze je met deze kwestie het snelste verder helpen.


Is niet voor mij mogelijk! ivm werk ben heel laat klaar! 

Dit is echt balen!! 
 


Waarom had je in eerste instantie een nieuwe simkaart nodig?

Een groot deel van de winkels is 7 dagen per week open. Het hoeft niet perse een kpn winkel te zijn. ( zie mijn eerdere bericht)

Je hebt toch wel een pauze?

Met toesturen wordt het waarschijnlijk ook vrijdag.