Skip to main content

Beste mensen van kpn

Ik kreeg woensdag een sms’je dat mijn simkaart ge-update werd. 
nu merk ik dat ik ineens geen service meer heb.

hoe kan ik deze update terug draaien?

want ik heb dit nummer voor het werk nodig!

mvg ruud

Hoi @Ruudjee89 . Welkom op het forum

Wat stond er precies in die mail/brief?  Zit er trouwens een KPN winkel in jouw buurt? Want mocht een herstart van je toestel dit probleem niet oplossen, denk ik dat een nieuwe SIM kaartje de enige oplossing is.


Beste klant, herinnering: zorg dat dit toestel morgen vanaf 11 uur aan staat. Dan updaten we uw simkaart naar de goede KPN instellingen. Na de update verbreekt uw toestel waarschijnlijk de verbinding en moet u uw toestel opnieuw opstarten. Kijk voor meer informatie op kpn.com/simupdate. Groet, KPN
 

klopt ik krijg een nieuwe simkaart.

beetje raar dat deze instelling niet meer gewijzigd kan worden..


Laat je het weten als alles weer in orde is met de nieuwe simkaart? :relaxed:


@Maja_  zal ik doen!


Top! We gaan er maar niet van uit, maar je mag het uiteraard óók laten weten als alles niet in orde is :grimacing: Dan gaan we vanaf hier weer voor je aan de slag! :wink:


Gaat het allemaal goed nu @Ruudjee89:slight_smile:


@Maja_  ik ben nog aan het wachten op het simkaartje.

heb nog steeds geen service.


Hmm, dan wil ik toch graag even met je meekijken @Ruudjee89 

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer én het simkaartnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Ik heb nog geen reactie van je gezien @Ruudjee89 en hoop dat dit inhoudt dat alles inmiddels weer in orde is. Mocht ik dat bij het verkeerde eind hebben, zou je dan alsnog je profiel in willen vullen zodat ik voor je aan de slag kan gaan? :slight_smile: