Skip to main content

Beste kpn,

Op  mijn mobiele internet simkaart met een 0970 nummer geeft geen service. 

Als ik uw soringsoplosser volg kom ik op vraag een vervangende simkaart aan. Alleen uw website zegt dat mijn nummer geen 06 nummer is, dit klopt gezien het om een mobiel internet abonement valt. Alleen kan ik nu nergens een vervangende simkaart bestellen om het probleem te verhelpen. 

kan u mij zeggen hoe dit wel snel en effectief te verhelpen?

met vriendelijke groet wim

Hallo @W.klensman van de week even langs de lokale KPN-winkel gaan.

 


Beste @W.klensman, welkom! Een nieuwe simkaart kan je inderdaad in de KPN winkel aanvragen. Het kan ook via MijnKPN of telefonisch via 0800-0402. Heb je gecontroleerd of de simkaart het in een ander toestel wel doet? 


@Marcia_  zeker al geprobeerd in een  ander device, anders had ik de vraag niet hoeven te stellen.

Ook op de website alle storingen faq al langs gegaan kom je op de pagina nieuwe simkaart aanvragen. Maar daar krijg je dus de melding is geen 06 nummer. Dat klopt inderdaad, want het is een internet only abonnement met een 097 nummer staat ook zo op het abonnement. 

Via mij  kpn kan ik het dus niet vinden (die wel werkt), maar dat lijkt mij juist raar. Of is dit alleen mogelijk een kpn winkel te bezoeken?


Het zou via de MijnKPN ook gewoon moeten kunnen, @W.klensman. Daar log je in en selecteert het data abonnement. Als je dan de verdere stappen doet voor een vervangende simkaart wordt gevraagd het nummer in te vullen voor een sms ter bevestiging. Daar zou je dan ook het 097-nummer moeten kunnen invullen. Mits de simkaart in een apparaat zit waarop sms ontvangen kan worden. 

Maar, jij geeft aan dat je geen service hebt, dus dan gaat een sms sowieso niet binnenkomen. Ook als het wel een 06-nummer was geweest. In jouw geval is de kortste klap dan ook een KPN Winkel bezoeken, of bellen met 0800-0402 (gratis).