Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben op vakantie naar ScandinaviĆ« en sinds ik de Nederlandse grens passeerde is mijn service verdwenen. Via via heb ik contact kunnen leggen met mijn moeder, deze heeft KPN gebeld en zouden haar de volgende dag terugbellen. Dit is niet gebeurt.. Meerdere dingen geprobeerd. Handmatig en automatisch netwerken proberen te selecteren. Simkaart verwijderd en weer terug etc. Niks hielp. Ik heb een duur abonnement, heb nergens bereik en kan dus ook geen GPS signaal ontvangen. Erg vervelend. KPN is niet op een normale manier te bereiken. Ik had gehoopt dat ze zelf contact zouden opnemen omdat mijn probleem bekend was. Het telefoonnummer van mijn moeder isĀ bekend. Deze zou dus teruggebeld worden vrijdag 17:30. Ze zou dan het telefoonnummer van een vriend doorgeven die hier ook verblijft.Ā 
Ā 

mvgĀ 

Dm

@Dylan E MĀ Welkom op het forum.Ā 

Wat irritant dat je in het buitenland geen service hebt. Dit was dus direct vanaf het moment dat je de grens passeerde? En is in geen enkel land veranderd?Ā 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt?Ā 

Dan controleer ik of deĀ netwerkinstellingen wel juist staan.Ā 


Hoi Rutger,

Ā 

Ja direct toen ik de Duitse grens passeerde. In Denemarken en Zweden niet veranderd. Mijn vrienden hebben beide wel gewoon service.Ā 
Ā 

ik heb het formulier ingevuld en bedankt voor je snelle reactie.Ā 
Ā 

mvg Dylan


@Dylan E MĀ Bedankt voor het invullen van je profiel!Ā 

Ik heb een instelling gewijzigd op het netwerk, heb je een mogelijkheid het toestel eens te herstarten en te controleren of het dan lukt een netwerk te selecteren?Ā 


Hoi Rutger,

ik heb weer bereik. Bedankt voor de snelle service!Ā 
Ā 

Groet Dylan


Hoi Rutger,

ik heb weer bereik. Bedankt voor de snelle service!Ā 
Ā 

Groet Dylan

Fijn om te horen en bedankt voor de terugkoppeling @Dylan E MĀ :)

Voor nu nog een mooie tijd daar toegewenst!Ā