Skip to main content

Afgelopen vrijdag is mijn dochter overgestapt met nummerbehoud op KPN. Aanvraag e.d. is al januari afgehandeld, nieuw toestel ontvangen, kortom alles klaar dachten wij. Maar helaas geen Simkaart of e-sim ontvangen. Aangezien alles op mijn naam staat maar in mijn KPN gekeken, ook daar niets. Toevoegen van het nummer lukt ook niet. Simkaart opnieuw aanvragen lukt uiteraard ook niet want dat ontvang je een sms op het nummer waarvoor ze nu geen netwerk meer voor heeft. Hopelijk leest hier iemand mee die een oplossing heeft want dit is erg vervelend.

Hoi @Koopsikov, heel vervelend dat ze geen simkaart heeft ontvangen en nu dus niet bereikbaar is. :(

Snelste is om even te bellen met 0800-0402, dan kan mijn collega meteen meekijken. Nog sneller is even langs de winkel, mocht deze open zijn. Dan hoeft de simkaart namelijk niet opgestuurd, je loopt dan als het ware bellend de winkel uit. 

Ook kan ik meekijken natuurlijk als je dat wilt. Wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Dank voor de tip, we zijn langs de KPN winkel gegaan en binnen enkele minuten geregeld


Super!

Mocht er nog iets zijn, laat het dan weten.Â