Skip to main content

Beste meneer/ mevrouw,

 

Ik heb vroige week een abbonoment met nummerbehoud afgesloten. Helaas heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen. Wat is voor mij de snelste oplossing.

 

Hallo @Remon vd Meer ,

Het snelste is om nu nog snel naar de KPN-winkel te gaan. Dan heb je vandaag nog een simkaartje. Neem je ID-bewijs en betalingsbewijs mee. 

Anders even bellen met 0800-0402. Dan wordt het simkaartje per post opgestuurd. (Als het al niet onderweg is, want die kans is groot.) 

 

 

 


Hoi @Remon vd Meer, welkom! Heb je al wel de officiële bevestiging van de bestelling binnen gekregen? Want je hoort de simkaart eigenlijk binnen een dag of twee al in huis te hebben. Let er op dat het met de gewone post komt, in een envelop. Controleer eventueel je oud papier of hij daar niet per ongeluk is beland. 

Als je de bevestiging wel hebt gehad, log dan in op Mijn Bestelling. Dat doe je met je ordernummer en postcode. Je kunt daar dan de status van de levering bekijken. Als hij daar als verzonden staat en je hebt hem nog niet, kun je daar ook gelijk een nieuwe aanvragen.