Skip to main content

Ik stap over naar KPN. Nummerbehoud betekent dat ik pas op 19 februari over kan. Geen probleem maar heb nu wel het bericht ontvangen dat ik mijn sim kaart moet activeren. Maar ik heb geen simkaart ontvangen. Hoe nu verder? 

Hi @Lennert1972,

Hoe lang geleden heb je je bestelling geplaatst? Je simkaart wordt meestal na een dag of 2 bij je thuisbezorgd, maar we hebben te maken gehad met het Black Friday weekend dus ik kan me voorstellen dat PostNL het wat drukken had dan normaal en dat er misschien wat vertraging is ontstaan met het bezorgen. Als het echt al een stuk langer geleden is, dan ben ik bang dat je simkaart ergens verloren is gegaan 😬 

Je kunt dan alsnog de stappen volgen om de simkaart te activeren, zoals in het bericht dat je hier over gehad hebt uit staat gelegd. Vervolgens kan je aangeven dat je de simkaart niet ontvangen hebt:

 


hi @Maja_ het was vorige week donderdag de 23e dat ik het contract heb afgesloten dus het zou misschien wel vertraagd zijn bij de PostNL. Hoop daar maar op dan. Maar wat moet ik doen als de simkaart deze week onverhoopt toch niet aankomt?


Hmm, als hij vrijdag nog niet bezorgd is, denk ik dat we hem als verloren kunnen beschouwen @Lennert1972 

Je kunt dan zoals ik in het bericht hier boven benoemd heb, de stappen volgen uit de mail die je hebt ontvangen over het activeren. Je zult dan terecht komen bij de pagina waar ik de afbeelding van heb geplaatst en kunt daar aangeven dat je de simkaart niet ontvangen hebt. Vanuit die optie, kunne we dan een ‘nieuwe’ nieuwe  simkaart naar je verzenden 🙂


Uiteindelijk is de kaart woensdag binnen gekomen. Dus bijna een week later. Maar gelukkig dus niet kwijt en heb m ook kunnen activeren. Uiteindelijk dus alles goed 😁


Ah gelukkig maar, duurt even maar dan heb je ook wat 😉

Bedankt dat je het nog even laat weten! 😊