Skip to main content

Heb net via Paypal twee "KPN Alles-in-1 Basis bundels besteld voor de GPS trackers van mijn dochters.

Krijg wel een betalings bevestiging van Paypal maar geen sms van KPN.

Ook niets te zien in de Mijn KPN app.

 

In het verleden deed ik eerst opwaarderen en dan bundels aanzetten en dat werkte altijd zonder problemen.

Doe ik het een keer anders en dan krijg je dit.

Iemand een idee.

 

Met vriendelijke Groet,

Dave.

Goedemiddag @D.P.V., welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat gaat niet helemaal goed begrijp ik.. Heb je de bundels wel gewoon via de KPN website gekocht voor de juiste 06-nummers? Misschien dat er enige vertraging in zit, nu 2 dagen later zou je zeker wel iets ervan gehoord moeten hebben. Is dat ook zo? Heb je een bevestiging ontvangen en kan je de bundels inmiddels gebruiken? Zo niet, dan ontvang ik graag de 06-nummers (kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen in het Forum profiel, is privé) en het liefst ook een betaalbewijs (zonder persoonlijke gegevens erop) dat je de bundels hebt aangeschaft. 


Goede avond Susan,

 

Dank voor het snelle antwoord.

Heb de 06 nummers vermeld zoals voorgesteld ,weet echter niet hoe ik de pdf van de betaalbewijzen kan sturen...(newbie).

Even ter verduidelijking ,Ik ben veel in het buitenland (op zee) en dus zonder telefoon verbinding (wel internet) van daar mijn toevlucht tot het forum.

De telefoonnummers in mijn telefoon worden automatisch omgevormd naar internationaal.

Dat maakt van nederlandse 06 nrs dus +316 nummers dit zou misschien de reden wezen waardoor het mis ging...(echter bij invullen van de nummers zag ik echt 06 nrs staan.(op de paypal bon dan weer 316(zonder +) .

 

Hoor graag hoe ik de pdf kan sturen.

 

Met vriendelijke groet,

Dave Vermeer


@D.P.V. dankjewel voor de nummers! Dat is eerst ook voldoende, want ik zie dat de bundels aan staan én gebruikt worden. Daarnaast zie ik voor beide een bevestiging per sms op 9 juli rond 13.00 Nederlandse tijd. Er zat blijkbaar een dag vertraging in, misschien vanwege de manier van aanvragen. Maar goed, als ik het nu goed zie en begrijp zijn de bundels aangezet en is de sms alsnog afgelopen vrijdag verzonden. Klopt dat? :blush:


Hallo Susan.

Omdat het om de GPS Trackers van mijn kinderen gaat kon ik niet wachten op een oplossing en heb dus 9 juli (rond 13.00) tegoed op hun sim gezet en toen een bundel aan gezet.(die zie je nu waarschijnlijk).

Dit werkte in het verleden ook altijd.(deze keer dacht ik een stap over te kunnen slaan door meteen bundels te kopen).

Als de betaalbewijzen nog nodig zijn dan graag een uitleg waar/hoe.

 


Dan is het nog wel handig inderdaad, het betaalbewijs. Want dat betekent dat je nu 2 keer betaald hebt en maar één keer ervoor iets teruggekregen hebt. Kan je een foto of screenshot maken van de betaling via Paypal? Indien dat niet lukt stuur dan het bewijs (pdf gaf je aan?) naar het e-mailadres wat je ik je nu via een privéberichtje stuur.


@D.P.V. met enige vertraging, ik heb je mail met de bewijzen ontvangen en ik ga 2 keer € 5,99 vergoeden. Dit wordt als beltegoed toegevoegd aan de twee 06-nummers. Ik kan het helaas niet terugstorten omdat het via een derde partij is gegaan en wij hiervan geen gegevens van je hebben. Maar op deze manier heb je het geld ook terug gekregen. Het zal er waarschijnlijk morgen op staan!


Bedankt voor de afhandeling.zal in het vervolg gewoon eerst opwaarderen en dan een bundel aanzetten.


Reageer