Skip to main content

Gedurende mijn vakantie op de Antillen ontvang ik van KPN op 13-9 keurig een SMS dat ik voordeliger uit ben als ik de VOORDEELBUNDEL 2000 activeer via een sms naar 1266.

Goede service, dus ik heb 13-9 direct deze bundel geactiveerd door een SMS te sturen zoals door KPN omschreven.

Direct ontvang ik een SMS van KPN dat ik een sms-je ontvang zodra deze bundel actief is.

Na een hele dag wachten, geen sms van KPN ontvangen dat de bundel geactiveerd is, maar wel een sms dat ik 80% van mijn limiet verbruikt heb en bij  100% afgesloten zal worden ! Dit wil ik dus juist niet !!!

Op 15-9 nog geen bevestiging ontvangen dat de bundel geactiveerd is, dus vermoedde ik dat het niet gelukt is. Hierop heb ik nogmaals een sms verzonden naar 1266 om de VOORDEELBUNDEL 2000 te activeren.

Weer een sms retour van KPN dat ik een sms-je zzou ontvangen zodra de bundel geactiveerd zou zijn.

Sms-je nooit ontvangen, dus ik ging er maar vanuit dat het allemaal niet gelukt was.

Daags daarna heb ik op mijnkpn ingelogd en zie tot mijn verbazing dat er 2 bundels geactiveerd zijn……..!!!!

Dat wilde ik niet, want 1 bundel is genoeg. 

Bij terugkomst komt de factuur en daarop worden 2 voordeelbundels in rekening gebracht, terwijl ik er maar van 1 deels data gebruikt heb.

Ik heb dus 1 bundel teveel aangeschaft welke ik niet nodig had en ook niet aangeschaft zou hebben als ik gewoon het sms-je ontvangen zou hebben dat de bundel geactiveerd is.

Ik heb hierover 2x met KPN gebeld en alles uitgelegd en gevraagd om 1 bundel te crediteren. Men zag inderdaad dat dit niet goed gegaan was, maar crediteren is onmogelijk.

Na een lange discussie werd uiteindelijk aangeboden om de helft van de extra bundel te crediteren.

Dit is voor mij onacceptabel. Doordat KPN in gebreke blijft een activering sms te sturen heb ik extra kosten gemaakt.

Het gaat mij eigenlijk nog geeneens om die €29,99 maar gewoon om het principe.

Dit is gewoon diefstal of oplichting !!!!

Stel dat dit 1000 mensen overkomt, dan is €30.000 snel verdient zonder een dienst te leveren.

Ik ben prive al 40 jaar klant bij KPN en zakelijk al 30 jaar.

Het is schandalig dat KPN zo met zijn klanten omgaat.

Als hier geen oplossing voor geboden wordt, gaan wij prive en zakelijk een overstap naar de concurrent maken

en dat voor €29,99 ……………

 

 

 

Hallo @VOORDEEL 2000 bundel! Welkom op ons Forum. Bedankt voor je vraag. Als je de sms niet ontvangen hebt of geen bevestiging hebt gehad dat de bundel geactiveerd is, dan begrijp ik goed dat je -na enige tijd- de bundel nogmaals aanvraagt. Als de bundel niet gebruikt is vergoeden we de bundel vaak wel. Waarom dit in jouw geval niet gebeurd of slechts voor de helft gebeurd, is mij is mij niet helemaal duidelijk. Als je het goed vindt kijk ik met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. :blush:

 


Is al ingevuld

***


Hallo @VOORDEEL 2000 bundel! Jouw Forumprofiel (klik) is nog niet ingevuld :smile:. Je profiel hier op het Forum is anders (en staat los van) je MijnKPN profiel.  Kun je laten weten als je profiel is ingevuld? 


Gedaan


Dank! Is geregeld, Je kunt de credit vinden op de eerstvolgende factuur:blush: