Skip to main content

Zojuist geconcludeerd dat de internet snelheid was verlaagt door waarschijnlijk omdat ik 5gb heb verbruikt. Echter heb ik hierover geen sms gehad. Na de gratis 1gb verlenging te hebben geactiveerd heb ik weer volle snelheid.

Is het misschien ook niet een idee om ook in de Mijn KPN app aan te laten geven hoeveel het dag verbruik is? Zodat er gewoon door ons zelf gecontroleerd kan worden of wij inderdaad de 5gb hebben verbruikt.

Nu kan ik dit op geen enkele manier controleren als het sms systeem faalt.

Ik volg dit bericht even mee. Ook ik vind dit namelijk erg onhandig. Nergens is het verbruik te zien in Mijn KPN en sms'jes worden niet gestuurd.


@SonicNL Ohnee, excuses voor de late reactie. Ik vind het een goede suggestie, dus ik zal het intern doorzetten. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jullie zien hoeveel MB je verbruikt hebt en hoeveel je nog over hebt.


@AHvandenKieboom  en @SonicNL! Excuses voor de extreem late reactie. Ik ben helemaal vergeten te reageren.  Het is een beslissing geweest van onze marketing afdeling. Het zou klanten het gevoel geven van dat ze ‘onbeperkt data’ hebben(?).
Er werd (denk ik) niet verwacht dat men 5GB per dag ging gebruiken... Geen idee eigenlijk.
Lang verhaal kort, ze begrepen jullie standpunt! :thinking:  
Ze nemen de feedback mee en wie weet is het bij de eerstvolgende update toegepast. 


Reageer