Skip to main content

Ik heb op 18 mei een sms gekregen dat mijn bundel 50% verlopen was. In middels bel ik buiten de bundel maar heb nooit een sms ontvangen dat de bundel zou zijn verbruikt of verlopen.

dan had ik graag tijdig een extra bundel aangeschaft

hoe kan dit, ik vind de extra kosten wel vervelend

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Zomerjurk. Van harte welkom hier. Heel vervelend dat je geen sms’jes hebt ontvangen bij 75% en 100% verbruik van je bundel. Ik wil graag voor je kijken of de sms'jes inderdaad niet zijn verstuurd. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik mee.


Hallo @Zomerjurk. Ik heb geen reactie meer gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels (via een andere route) is opgelost. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 


Beste, nee het is niet opgelost. Als ik die gegevens in mijn profiel zet, voor wie is dat dan zichtbaar?


Heb de gegevens waar “prive” bij staat ingevuld, dat zijn alle genoemde kenmerken behalve mijn geboortedatum.

Misschien kun je de vraag beantwoorden zonder geboortedatum.


De gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de Moderators hier op het Forum. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je geen sms’jes hebt ontvangen bij 75% en 100% verbruik. Op 18 mei heb je een sms’je ontvangen bij 50% verbruik. De kosten die je daarna buiten de bundel hebt gemaakt, heb ik voor je vergoed. De vergoeding wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Als ik nog iets anders voor je kan doen, lees ik het graag.


Beste Natasja,

dank voor je snelle antwoord, en natuurlijk dank voor de actie om het verbruik te vergoeden

mvg


Geen probleem, @Zomerjurk. Mocht je nog ergens vragen over hebben, dan weet je me te vinden.


Wat ik me nog wel afvraag is of je een notificatie krijgt als de bundel verloopt.

ik krijg zojuist dat mijn extra bundel (gestart op 26 mei) voor 75% verlopen is maar in de app staat 0 dagen resterend.

die 75% suggereert  dat ik m nog kan gebruiken, maar ik vermoed dat ie verlopen is

mvg


Dag @Zomerjurk. Extra bundels zijn 31 dagen geldig vanaf het moment dat je die bestelt. Ook als je nog maar 75% hebt verbruikt, komt een extra bundel na die 31 dagen te vervallen. Weet je zo voldoende? :slight_smile:


Reageer