Skip to main content
Beantwoord

Geen sms'jes bij verbruik EU bundel

  • May 26, 2020
  • 9 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb op 18 mei een sms gekregen dat mijn bundel 50% verlopen was. In middels bel ik buiten de bundel maar heb nooit een sms ontvangen dat de bundel zou zijn verbruikt of verlopen.

dan had ik graag tijdig een extra bundel aangeschaft

hoe kan dit, ik vind de extra kosten wel vervelend

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Natasja

De gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de Moderators hier op het Forum. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je geen sms’jes hebt ontvangen bij 75% en 100% verbruik. Op 18 mei heb je een sms’je ontvangen bij 50% verbruik. De kosten die je daarna buiten de bundel hebt gemaakt, heb ik voor je vergoed. De vergoeding wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Als ik nog iets anders voor je kan doen, lees ik het graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • June 4, 2020

Dag @Zomerjurk. Van harte welkom hier. Heel vervelend dat je geen sms’jes hebt ontvangen bij 75% en 100% verbruik van je bundel. Ik wil graag voor je kijken of de sms'jes inderdaad niet zijn verstuurd. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik mee.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • June 9, 2020

Hallo @Zomerjurk. Ik heb geen reactie meer gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels (via een andere route) is opgelost. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 


  • Auteur
  • June 19, 2020

Beste, nee het is niet opgelost. Als ik die gegevens in mijn profiel zet, voor wie is dat dan zichtbaar?


  • Auteur
  • June 19, 2020

Heb de gegevens waar “prive” bij staat ingevuld, dat zijn alle genoemde kenmerken behalve mijn geboortedatum.

Misschien kun je de vraag beantwoorden zonder geboortedatum.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 19, 2020

De gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de Moderators hier op het Forum. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie inderdaad dat je geen sms’jes hebt ontvangen bij 75% en 100% verbruik. Op 18 mei heb je een sms’je ontvangen bij 50% verbruik. De kosten die je daarna buiten de bundel hebt gemaakt, heb ik voor je vergoed. De vergoeding wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Als ik nog iets anders voor je kan doen, lees ik het graag.


  • Auteur
  • June 19, 2020

Beste Natasja,

dank voor je snelle antwoord, en natuurlijk dank voor de actie om het verbruik te vergoeden

mvg


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • June 22, 2020

Geen probleem, @Zomerjurk. Mocht je nog ergens vragen over hebben, dan weet je me te vinden.


  • Auteur
  • June 26, 2020

Wat ik me nog wel afvraag is of je een notificatie krijgt als de bundel verloopt.

ik krijg zojuist dat mijn extra bundel (gestart op 26 mei) voor 75% verlopen is maar in de app staat 0 dagen resterend.

die 75% suggereert  dat ik m nog kan gebruiken, maar ik vermoed dat ie verlopen is

mvg


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • June 29, 2020

Dag @Zomerjurk. Extra bundels zijn 31 dagen geldig vanaf het moment dat je die bestelt. Ook als je nog maar 75% hebt verbruikt, komt een extra bundel na die 31 dagen te vervallen. Weet je zo voldoende? :slight_smile: