Skip to main content

Heb op de Antillen afgelopen woensdag de voordeel bundel aan gesmst. Direct sms ontvangen dat sms ontvangen heb was en ik een sms zou krijgen wanneer deze actief zou zijn. 
 

Gisteren nog steeds geen sms ontvangen, ter zekerheid nogmaals de voordeel aan sms verstuurd. Direct weer de sms van ontvangst gekregen. Vandaag nog steeds geen sms ontvangen dat de bundel actief is.

Vandaag mijn KPN geraadpleegd en wat blijkt. 1 bundel is gewoon al actief en 1 bundel staat in de wachtrij. Dat is dus niet de bedoeling. Kan KPN de bundel in de wachtrij er uithalen. Intentie is en was gewoon 1 bundel, anders wordt het alsnog een dure grap. KPN had conform afspraak een sms moeten sturen dat de bundel actief is.

 

Op vakantie in de Antillen. Voordeelbundel 2000 aangevraagd. Wel sms ontvangst, geen sms ontvangen dat bundel geactiveerd is waar je op moet wachten aldus KPN. Na paar dagen nog steeds niet. Maar opnieuw aangevraagd. Zelfde verhaal. Blijkt nu dat er twee bundels actief zijn wat vanzelfsprekend niet de bedoeling is (de tweede staat in de wachtrij). Deze tweede bundel wil Ik helemaal niet. Hoe kan deze verwijderd /geannuleerd worden?

 

Admin: topics samengevoegd


Hi @Voordeelbundel 2000! Welkom op het forum. 

Ik kan de bundel niet intrekken. Wel kan ik de tweede bundel vergoeden als deze aan het eind van de maand niet gebruikt is. 

Laat hier weten wanneer je de bundel aan het eind van de maand niet hebt hoeven gebruiken. Vul ook je profiel in en laat daarbij weten welke bundel je precies gekocht hebt. 


Beste Bram,

 

Bedankt voor je reactie. Heb mijn profiel ingevuld. Betreft de volgende bundel:

Super Voordeellanden buiten de EU 2000 (deze is thans actief) en de volgende staat in de wachtrij: 2000 MB/min/sms. Ben reeds terug dus maak geen gebruik van de bundel in de wachtrij. Zou fijn zijn als deze dan in iedere geval vergoed kan worden. Hopelijk kan de volgende keer wel een sms verstuurd worden dat de bundel geactiveerd is.

 

Hoor graag of je nu voldoende gegevens hebt.

 

 

 

 


@Voordeelbundel 2000 ik heb alleen nog je klantnummer en mobiele nummer nodig. Zou je die in je profiel willen zetten?


Top, heb het in mijn profiel gezet. 


@Voordeelbundel 2000 ik heb de vergoeding ingediend. Het is net op de grens van het aanmaken van de volgende factuur. Dit kan betekenen dat je de vergoeding op de factuur van volgende week nog niet zult zien staan. 

Als dat zo is staat deze op de eerstvolgende factuur. 


Bedankt voor het regelen Bram. Het is nu inderdaad nog niet verrekend, fijn dat het dan in ieder geval volgende maand wordt verrekend.


@Voordeelbundel 2000 meten is weten. Dus ik heb voor de zekerheid nog 1 keer nagekeken of de vergoeding goed in onze systemen staat. Dat is het geval. Dus dan zal deze op de volgende factuur staan.

Ik sluit het topic om die reden. Mocht je toch vragen hebben, laat het dan hier weten. Dan help ik je gelijk verder. Als je een vraag hebt over een ander ondewerp, maak dan een nieuw topic aan🙂