Skip to main content

Hallo allemaal,

Sinds vandaag is mijn telefoonnummer overgezet naar KPN. Ik heb een mail ontvangen waarin staat hoe ik mijn e-Sim kan downloaden. Ik wilde dit graag gaan doen, maar daarvoor moet ik inloggen op de app van KPN. Om in te kunnen loggen op de app van KPN krijg ik een nummer toegestuurd via 2-staps verificatie. Nu ik niet kan verbinden met het netwerk doordat mijn nummer overgezet is krijg ik deze code dus niet door. Ik kan ook niet met KPN bellen. Hoe kan ik in contact komen met KPN of via een omweg toch inloggen in de app?

Alvast bedankt voor het meedenken

Is er kpn winkel in je buurt, die kunnen je helpen of toch via een ander, kennis, vriend etc  bellen met de klantenservice gratis nummer 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker wilt spreken


Hallo @Deflin Keuben, leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Ook als je nog geen KPN account hebt, zou het mogelijk moeten zijn om jouw e-sim te downloaden. In dit artkel lees je alles over het gebruik van de e-sim bij KPN:

Lukt het nou echt niet? Dan raad ik je aan om bij een KPN winkel bij jou in de buurt langs te gaan. Daar kunnen ze je een fysieke simkaart geven voor de verificatiecode. Daarna kan je opnieuw de e-sim installatie doorlopen.