Skip to main content

Vanochtend heb ik de Samsung S10 besteld en daar zou een korting bij komen van €72. Dit is echter niet verrekend tijdens het afrekenen en de korting staat ook niet op de vactuur.

Hoe kan dit? 

M.v.g. Sophie

Welkom op ons Forum @SoofYlfi.  

Ik ga even voor je nakijken hoe dit precies zit. Ik kan me voorstellen dat je raar van opkijkt. Zou jij je forumprofiel aan willen vullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Zodra je dat gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan pak ik het op. 


Bedankt voor uw reactie. Al het goed is heb ik mijn profiel nu aangevuld. 

Groetjes Sophie


Bedankt voor het invullen! 

Wanneer ik op de site kijk, dan zie ik het toestel inderdaad met € 72,- korting staan. De totaalprijs voor dit toestel is dan € 480,-. Dit is de prijs waar de korting al van af is. Op de orderbevestiging staat deze prijs ook genoemd die je hebt ontvangen. Voor zover ik kan zien klopt het daarom allemaal. Als ik het niet goed begrijp of het verkeerd heb gezien, dan hoor ik het graag! 


Aah zo! Ik was in de war aangezien er in de bijlagen die ik toegezonden heb gekregen nergens de korting vermeld was. Dat de korting al van het toestel afgehaald was op de website wist ik niet. Bedankt!  


Ik ben het met je eens dat dit wel iets duidelijk vermeld mag worden. Ik ga kijken of we dat nog iets duidelijker terug kunnen laten komen. Dus bedankt voor je berichtje :) 


Reageer