Skip to main content

Geachte heer, mevrouw, 

Sinds een tijdje ben ik niet bereikbaar meer via mijn (mobiele) telefoonnummer. Wanneer ik gebeld wordt worden mensen direct doorgezet naar mijn voicemail terwijl de telefoon volledig beschikbaar is. Ook sms wordt niet meer ontvangen. Heel vervelend aangezien sommige platforms inlogcodes via sms versturen. 

Uiteraard is de telefoon al diverse malen herstart, is de vliegtuigstand uitgeschakeld 

Hoi @Michaelvandervelden 
Bel 12339 om de voicemail uit te zetten op je mobiele telefoon

Of #64# op je vaste telefoon.


Dat is niet mijn probleem, maar bedankt voor je antwoord


Welkom, @Michaelvandervelden! Dit lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Je kan dit natuurlijk niet helemaal met zekerheid zeggen, maar gebeurt dit met alle binnenkomende gesprekken, of komen sommige nog wel binnen? Als dat laatste het geval is, merk je ook dat je op bepaalde plekken meer of juist minder gesprekken binnenkrijgt dan je zou verwachten? Dit om te kunnen uitsluiten of locatie en het bereik daar toch een rol spelen.

Welk toestel heb je, en heb je deze al een keer herstart? Test verder ook of gesprekken wel binnenkomen als je jouw simkaart in een ander toestel steekt. Tenslotte, vul je forumprofiel in, dan kunnen we hier even meekijken.  


We hebben geen reactie meer van je gezien @Michaelvandervelden, gaat het inmiddels weer goed met het ontvangen van oproepen of kan je onze hulp hier nog bij gebruiken? Hoor het graag!


Excuses voor mijn late reactie. Een forum als dit werkt voor mij totaal niet, liever had ik iemand telefonisch gesproken. 

De verbinding lijkt me niet het probleem. Ik heb jaren geleden juist vanwege de dekking voor een abonnement van KPN gekozen en dit probleem heeft zich niet eerder voorgedaan.

Het toestel dat ik gebruik is een Samsung Galaxy S9 en herstarten van dit toestel had geen effect. 

 


Hoi @Michaelvandervelden 

Je kunt altijd iemand telefonisch bereiken 0800 0402


Dank voor het invullen van je forumprofiel, @Michaelvandervelden. Ik heb alleen nog wat meer informatie nodig. Voeg alsjeblieft ook het mobiele nummer waar het om gaat (of je klantnummer) toe. Heb je ook kunnen testen of gesprekken wel binnenkomen met jouw simkaart in een ander toestel?

 

Als je liever iemand wilt spreken, dan kun je het beste zelf bellen naar 0800-0402.