Skip to main content

Goedendag, sinds vandaag ben ik opeens al de hele dag niet verbonden met mijn mobiele netwerk. Ik heb alle tips van de website al geprobeerd, maar helaas heb ik geen andere mobiel in huis om mee uit te testen of het probleem in mijn simkaart zit. Ook kan ik dus niet de klantenservice bellen, wat de chatbot mij wel telkens blijft zeggen.

 

Heel graag ontvang ik dus via deze weg hulp waarom ik nu dus niet gebeld kan worden of mijn mobiel internet kan gebruiken!

 

Dank en groet,

Marte

Hoi @Marte, ik he meteen even meegekeken met de gegevens uit je profiel en administratief staat alles goed en is er ook niks gewijzigd onlangs.
Ik heb er dus op afstand niet echt een verklaring of oplossing voor maar dit moet echt iets van een instelling zijn of er is met het toestel/simkaart iets niet helemaal goed.

Op onze website hebben we er een stappenplan voor maar volgens mij had je die al doorlopen: Problemen & Storingen Mobiel
Als je een KPN winkel in de buurt hebt zou dat de makkelijkste manier zijn om de instellingen nog even te controleren of een andere simkaart te proberen.
Een vervangende simkaart kun je ook online regelen: Simkaart vervangen of extra simkaart aanvragen