Skip to main content

Hallo net in duitsland en heel kort netwerk via O2 gehad maar nu niets meer ook geen internet . Geprobeerd apn aan te passen ook niets.

 

alleen noodoproepen. Altijd telfort gehad en over de hele wereld geen probleem.

 

nu overgang van telfort naar kpn problemen. Svp support dat ik weer kan bellen. Zit hier voor mn werk

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo Marjo, welkom op het forum! Vervelend dat je geen service hebt in Duitsland. Je geeft al aan dat je voorheen Telfort had en dat het daarmee altijd lukte. Controleer voor de zekerheid in je toestel of je roaming (nog) aan hebt staan. Dit zit meestal onder de netwerkinstellingen. Let er op dat je bij sommige toestellen bij roaming kunt doorklikken en dat je dan de expliciet de keus kunt maken tussen Roaming binnen en buiten de EU. Zorg er dan voor dat het in ieder geval binnen de EU aan staat. Als dat al zo is, of het helpt niet, vul dan je forumprofiel in. Reageer hier als je dit gedaan hebt, dan kunnen we hier naar kijken. Geef ook even aan welk toestel je hebt.


Hallo profiel aangepast. Ik heb moto G en reis normaal de hele wereld over voorheen met Telfort abonnement nu na KPN overgang problemen in buitenland. Simkaart gewisseld in exact zelfde toestel van m'n man met tmobile. Ik geen netwerk. Hij perfect. Mijn toestel werkt perfect met zijn kaart en wifi. Mijn simkaart staat nog steeds op naam Telfort en APN als naam internet. Andere instellingen gedaan volgens KPN handleiding voor Moto G geen resultaat. Roaming kan ik alleen aan of uit zetten. Geen netwerk. Waardeloos. Vanocjtend nog gebeld en zwak bereik nu niets meer.

 


Dank voor je reactie, Marjo! Ik mis alleen in je profiel je postcode en je 06-nummer of mobiele klantnummer, een van twee. Wil je dat nog aanvullen? Dan kunnen we hier naar kijken.


Ik kan nergens mn 06 invullen dus maar aparr neergezet, helemaal klaar met kpn.

 

als dit niet wordt opgelost ben ik volgend jaar naar tmobile.


Hallo @Marjok Als ik kijk naar je aansluiting staat bij ons alles goed: er zijn geen blokkades of instellingen die verkeerd staan. Ik zie dat je vanochtend ook ook de nodige data hebt verbruikt, dus het lijkt er op dat er een goede verbinding is. Hoe ervaar jij dit nu? 


Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles inmiddels werkt. Weet je waar het aan gelegen heeft? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten.