Skip to main content

Over gestapt van T-Mobile naar KPN maar hier hetzelfde probleem. Krijg ook de melding geen simkaart en niet aangemeld bij netwerk. Vanmiddag gebeld en zou opnieuw geactiveerd worden en  binnen 1 uur en mail en sms ontvangen. Werkt nu nog steeds niet en kan niet bellen met mijn telefoon.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Anja Sluis en van harte welkom op ons forum.

Leuk dat je naar ons bent overgestapt! Ik lees dat je nieuwe simkaart het niet meteen deed. Je hebt contact met de klantenservice gehad en ze zouden jouw simkaart activeren. Hoe staat het er nu voor? Mocht het nog niet werken, wat je ook kan doen is langs de KPN winkel in jouw buurt gaan. Daar kunnen ze je simkaart en toestel controleren. Indien nodig krijg je een nieuwe simkaart, stel dat deze het niet goed doet.

Als wij je via het forum kunnen helpen en/of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel in, inclusief je mobiele nummer, zodat we je gegevens kunnen opzoeken.


Goedemorgen @Anja Sluis, ik heb nog geen nieuwe reactie van je gezien. Ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust hier weten.


Ik ben naar de winkel gegaan en daar is het uiteindelijk opgelost. Medewerkster was niet erg vriendelijk maar ben blij dat het opgelost is met een nieuwe simkaart.


@Anja Sluis Fijn om te horen dat 't opgelost is, en ook dat je het laat weten! Misschien had mijn collega haar dag niet, ik hoop dat ik het een beetje goed kan maken: Ik wens je een mooie dag toe 🌞