Skip to main content

Ook heb ik geen melding gehad, ineens was alles op heel vreemd Dit Is nog nooit gebeurd.

Graag reactie hierop!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @ellyx62. Excuses voor de late reactie. Wanneer kreeg je geen melding? Een dikke maand geleden hadden we inderdaad een storing hiermee zoals in het andere topic staat. Nu moet alles wel normaal werken.


Dit was vorige week mijn bundel was op terwijl.ik ook geen melding voor 50 75 100% kreeg. Ook mijn partner kreeg vorige week geen melding.


Dit was vorige week mijn bundel was op terwijl.ik ook geen melding voor 50 75 100% kreeg. Ook mijn partner kreeg vorige week geen melding.

Zeer opmerkelijk, mijn excuses. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik dit aan de technische mensen laten weten.


Ik ben nu weer bijna door mijn bundel heen maar toch hoor ik niets


Ik ben nu weer bijna door mijn bundel heen maar toch hoor ik niets

Bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik heb het nagekeken, en ik zie dat er eergisteren in de ochtend een sms is verstuurd:

Beste klant, u hebt nu 75% verbruikt van uw internettegoed. Bij 100% verbruik kunt u blijven internetten zonder buitenbundelkosten, ook in de EU. We verlagen dan de internetsnelheid. Liever uw maximale internetsnelheid behouden? Zet dan een extra bundel van 1 GB aan in de MijnKPN app voor 7,99 euro. Of sms NL-EU 1000 AAN naar 1266. Meer informatie? Kijk op kpn.com/extrabundel. Groet, KPN

En ook op de 16e dat de bundel 100% was verbruikt. Hier heb jij dus helemaal niets van gezien? De instellingen lijken hier ook allemaal te kloppen. Krijg je wel de sms dat er MB's zijn bijgeschreven nadat er MB's zijn gedeeld? Gewoon sms’jes ontvangen/versturen werkt wel neem ik aan?


Ik zie idd dat ik een sms heb gekregen sorry! Maar mijn telefoon geeft geen melding hiervan terwijl mijn geluid aanstaat.


Scheelt in ieder geval al dat je 'm wel hebt gehad. Dan moeten we het probleem denk ik zoeken op de telefoon.. Wellicht even alle instellingen bij langs lopen..? Je zou toch een soort van melding van een sms moeten zien zodra je 'm ontvangt. Of je nou geluid aan hebt staan of niet.


Ja lijkt mij ook,  heb al wat geprobeerd maar lukt niet echt, ik ga wel naar een telefoon winkel om te kijken wat er aan de hand is.

Sorry voor het ongemak! Dank je wel voor je hulp!


Ja lijkt mij ook,  heb al wat geprobeerd maar lukt niet echt, ik ga wel naar een telefoon winkel om te kijken wat er aan de hand is.

Sorry voor het ongemak! Dank je wel voor je hulp!

Geen probleem hoor. Ik hoop dat ze het kunnen fixen voor je!