Skip to main content

Hallo

Wij hebben internet, tv, bellen en een mobiel met een abonnementje van 2GB  en onbeperkt bellen dat verdubbeld zou worden naar 4 GB omdat we ook internet en tv hebben,,"

Dat gebeurde steeds maar niet en het bleef 2 gb bundeldata. nu zag ik tot mijn schrik dat KPN ook nog 20 euro afschrijft per maand ipv de afgesproken 10 euro per maand.

Zo wordt het wel een heel erg kostbaar abonnementje.

Bovendien zijn wij ook helemaal niet tevreden over het internet thuis dat regelmatig uitvalt 

De belofte van de dame aan de telefoon klopt helemaal niet.

Wij zijn niet tevreden over KPN.

Iemand een idee hoe ik mijn teveel betaalde geld kan terugvorderen en of ik KPN kan opzeggen of dat ik er voor een jaar aanvast zit? We zijn sinds augustus  klant,

Ik had daarvoor al KPN prepaid en daar ging ook al van alles mis toen ik een andere simkaart bestelde.

 

 

 

Hoi Emmy, welkom op het forum. 

Ik zie dat dat nummer nog niet als Compleet was aangemeld, inmiddels is dit wel gedaan inclusief de verdubbeling. Dit houdt wel in dat je de afgelopen 3 facturen de korting van € 5.- mis bent gelopen, een totaalbedrag van € 16,50. DIt bedrag kan ik vergoeden. 

Mag ik wel vragen hoe je op het bedrag van € 10.- per maand komt? Je hebt namelijk een abonnement van € 20.-, met de korting is dat € 15.-. Ik hoor graag van je.


Emmy, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.