Skip to main content

vraagje aan KPN

kan ik jullie mailen over mijn contract.

heb via mobiel.nl contract afgesloten bij jullie is gisteren in gegaan.

ik had een contract 10 g   

maar via KPN app geeft hij maar aan 8 g.

hoe kan dit.

js.dibetta

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @jsdibetta, welkom bij KPN en het KPN Forum!

Ik begrijp dat je een vraag hebt over het ontvangen MB tegoed van je abonnement: je hebt een abonnement met een databundel van 10GB maar je hebt nu 8GB gekregen. Zo begrijp ik dat goed, toch? Ik wil graag voor je nakijken wat precies jouw factuurperiode is: ik denk dat het namelijk daar aan ligt!
Wil jij je klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel? De gegevens die je daar invult, zijn alleen zichtbaar voor de KPN Moderators. 

Graag je volledige naam, 06 nummer en klantnummer, jouw geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!


heb ik in gevuld maar kan nergens mijn klant nummer vinden weet niet waar.

heb bij mobiel.nl dit contract afgesloten en bij hun na gevraagd zij zijnen dat het 10 gig moet zijn dus klant nummer weet ik niet heb ik nog niet gekregen van julie wil dit wel graag hebben.

KPN Mobiel 2 jaar

10 GB

19,00

Onbp min + Onbp sms

1,00

5G

0,00

Toestelbundel € 8,-

8,00

Daarna per maand

28,00

Totaal is het 28 euro in de maand.


Bedankt voor het aanvullen van je gegevens: je klantnummer vindt je straks terug op de eerste factuur.

Je hebt gekozen voor een abonnement met 5GB en krijgt er 5GB gratis, dus dan kom je inderdaad uit op 10GB. Wat ik al dacht klopt, je factuurperiode loopt anders. Deze is vastgesteld op de 25e van iedere maand; je factuurperiode loopt straks van de 25e tot en met de 24e van de maand. Daarom heb je nu tegoed naar rato gekregen: van 01-07-2021 tot en met 24-07-2021. Op 25 juli krijg je het volledige bundeltegoed van een maand, dus 10GB.