Skip to main content

Wat ik even niet snap ik dat ik mijn abbo verlengd heb, en die van mijn partner ook.

nu kunnen we geen gebruik meer maken van de voordelen die we hadden met Telfort. Maar sterker nog de hussel kunnen we niet gebruiken. En dit kunnen jullie niet overzetten. Dus betaal volle bak en krijg er niks extra voor terug

Hallo @Grunn1987 , als jullie beiden overgegaan zijn naar KPN kun je wel weer mb's delen, dat is het alternatief voor Telfort data meenemen, dat nu vervallen is.

Wat was de reden om het abo te verlengen?

Verlengen betekent in dit geval einde klant Telfort=surrogaatklant KPN, nu echte klant KPN

 


Abbo was verlopen en m’n vrouw wou graag de iPhone 11. Dus dat gedaan, ik heb zelf verlengd in december 2019 waar ze ook aangaven dat dat allemaal gewoon bleef bestaan maar loop het dus nu mis. Bel morgen wel service op


December 2019? Toen heeft u nog verlengt bij Telfort? Of was het toen al KPN? 


Als je nu verlengt hebt kom je onder KPN voorwaarden te vallen.

 

december 2019 waar ze ook aangaven dat dat allemaal gewoon bleef bestaan

Tja. Toen verlengde je nog bij Telfort, dus met een Telfort abonnement en dito voorwaarden.
Telfort mobiel voor verlengen en nieuwe abo's bestaat al lang niet meer. Daardoor val je met verlengen onder de KPN voorwaarden. En die kennen o.a. geen meenemen van data.

december 2019 waar ze ook aangaven dat dat allemaal gewoon bleef bestaan

Daarmee werd bedoeld dat zolang je niet verlengt met een KPN abonnement maar je Telfort laat doorlopen de TFT voorwaarden blijven bestaan. Als je verlengt, en dus KPN Hussel krijgt, zijn er uiteraard die voorwaarden. En niet meer die van Telfort.


Beter had ik het niet uit kunnen leggen.
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Nee opgelost niet. Nu 1 hussel abbo en de andere Telfort.erg tof dat alles dan komt te vervallen.het is toch allebei KPN.ik vind het niet netjes,ik kan er niks aan doen dat Telfort er mee stopt. 
dit was tevens het antwoord na telefonisch contact te hebben gehad.


Hallo @Grunn1987 

het is toch allebei KPN.

Telfort mobiel is overgenomen door KPN en bestaande Telfort-klanten behouden hun voorwaarden zolang ze niet overstappen naar het echte KPN, daarna worden ze een echte KPN-klant, vervallen de Telfort-voorwaarden en gaan de KPN-voorwaarden gelden.

Daar is en wordt nog steeds duidelijk over gecommuniceerd.

 


Het zou KPN sieren als ze de mogelijkheid bieden om een Telfort abonnement naar KPN te kunnen verplaatsen ookal is de einddatum van het Telfort abonnement nog niet verstreken.


Dat voor deel heb ik dus niet dubbele data en korting