Skip to main content

Hoi (Lisa of andere medewerker), 

Ik heb nagenoeg hetzelfde verhaal. Regelmatig krijg ik SMSjes dat ik 50% of al 75% van mijn MB's uit de bundel heb gebruikt, al heeft dat financieel nooit consequenties wanneer het meer zou worden.

Qua bellen ben ik er nog nooit buiten geraakt, maar vorige maand wel. Ik moest ineens 90 euro meer aftikken, zonder enige waarschuwing. Ik kan ook in de app of Mijn KPN niet vinden hoe ik een dergelijke waarschuwing alsnog aan zet, het gaat overal alleen maar over die MB's. 

Wel vind ik van die bundels die je blijkbaar extra aan kan schaffen elke maand voor meer minuten. Kan KPN er niet gewoon vanuit gaan dat ik die wil gebruiken als ik over mijn datakosten heen ga? Ruim 23 cent per minuut, uitkomend op 90 euro, doet toch niemand voor de lol?

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn. 

 

*admin: eigen topic voor je aangemaakt

Goedemiddag @Gaary, welkom op het forum! Wat vervelend dat je deze berichten niet hebt gehad!
Ik heb helaas niet echt een optie om deze extra bundels automatisch aan te laten zetten of iets in die richting. Bij de nieuwe abonnementen betaal je aan de andere kant maar €1,- per maand extra voor onbeperkt bellen.
Als je wilt kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hierbij, een seintje


Bedankt voor je gegevens! Ik stuur je een privébericht!