Skip to main content

De gegevens van mijn KPN mobiel zijn niet conform het nieuwe contract d.d. 1 februari 2022. Ook het tegoed aan MB klopt niet, evenals het resterende aantal dagen van de maand maart. Kunnen jullie daar eens naar kijken en mij uw resultaat berichten? Dank. 

Hallo @Wampie R, wat jammer om te lezen! Ik zie dat, met het verlengen van het abonnement, je een nieuwe bundelperiode hebt gekregen. Jouw abonnement loopt nu gelijk met jouw factuurdatum. Dit is de 13e van de maand. Betekent concreet dat jouw nieuwe bundel elke 13e van de maand ingaat. Vanaf 13 maart zou je een volledige nieuwe bundel moeten ontvangen. Klopt het dat er bij jou nu inderdaad nog 8 dagen ‘resterend aantal dagen’ in de app staat?


Hallo Marcia. Allereerst dank voor je reactie. Ja dat klopt. Maar dan nog. Mijn contract ging in op 1 februari. En dan hebben we toch al een 13e van de maand gehad. Toch? Of begrijp ik dat verkeerd. Bovendien zag ik al eerder mijn nieuwe MB-tegoed. Vandaar mijn vraag. Graag jouw reactie. Met  vriendelijke groet. Willy


Je hebt gelijk, dat hebben we al gehad! Om eerlijk te zijn, weet ik niet zo goed waarom dit nu pas per 13 maart in gaat en niet al per 13 februari. Maar ik weet wel dat je op 13 maart een nieuwe bundel krijgt. Ik ga dit in ieder geval intern even doorzetten en mocht je te weinig tegoed hebben tot de 13e laat het gerust weten. Dan voeg ik wat toe. Excuses voor de verwarring!


Hallo Marcia.

Dank voor je bericht. Ik begrijp het ook noch nog steeds niet goed. Een nieuwe bundelperiode per de 13e van de maand of niet: ik heb een nieuw contract per 1 februari 2022. Dan zou toch de bundelperiode ook per 1 februari 2022 in moeten gaan?! Zou je ook nog eens willen kijken naar het betaalde abonnementsgeld. Dat is ook nog steeds het oude bedrag, terwijl dat per  1 februari 2022 ook lager moet zijn. Ik zie het graag van je. Alvast mijn dank. Met vriendelijke groet. Willy.


Ik zou je eigenlijk willen vragen om de volgende factuur even af te wachten. Dan kunnen we die samen bekijken en dat legt het net wat makkelijker uit. Ik verwacht dat je die rond de 16e weer ontvangt. Laat je het dan weten als het nog niet duidelijk is?


Dat ga ik doen. Dank voor het meedenken. 


@Wampie R heb je de nieuwe facturen inmiddels bekeken? Is alles nu duidelijk? Ik ga er voorzichtig vanuit dat dat wel het geval is. Mocht het niet zo zijn, laat het gerust weten 🙂.


Hallo Marcia.

Dank voor je geduld voor mij. ;-)

Even het volgende op een rijtje.

Ik heb nu gekregen:

Nota nr. 1206975688 dd 16 februari 2022: € 16,20 Periode abonnement:  101.02 - 28.02

Nota nr. 1210180555, dd 16 maart 2022: € 5,23. Periode Abonnement:  01.02 - 28.02

Nota nr. 1210209831, dd 16 maart 2022: € 15,00 Periode abonnement:  13.03 - 12.04

Mijn abonnement zegt dat ik vanaf 1 februari 2022 € 15,- ga betalen. Dat is dus over die periode (€16,20 + €5,23 = € 21,43) is € 6,43 te veel.

Over de periode 1 t/m 12 maart heb ik geen nota ontvangen. De volgende nota gaat immers over de periode vanaf 13 maart t/m 12 april 2022.

 

Graag een toelichting. Opnieuw dank!! Groet. Willy.

 


Geen probleem hoor! Ik zie dat op de factuur die 5,23 euro bedraagt, de periode 1-12 maart meegenomen is. Onder de streep klopt het dus helemaal! 


Ja nu zie ik het. Eindelijk zeg. Duurde wel lang bij mij!! ;-) Sorry dat ik je zoveel overlast bezorgde. Met hartelijke dank. Groet. Willy.


Geen enkel probleem natuurlijk 🙂. Fijn dat het helemaal duidelijk is nu!