Skip to main content
Vraag

Gegevens ophalen lukt niet in MijnKPN bij aanvragen Extra MB's

  • May 26, 2021
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.

 

Dit krijg als melding als ik om extra mb vraag, heb trouwens onbeperkt internet bundel.

 

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • May 28, 2021

Hoi @Mrkadar

Wat lastig dat het niet lukt om via MijnKPN een extra bundel aan te vragen. Is de storing inmiddels verholpen? 

Het is ook mogelijk om een extra bundel via SMS aan te vragen. SMS: NL 1000 AAN naar 1266. Ik hoop dat het lukt!


  • Topper
  • May 29, 2021

Ik heb precies hetzelfde, al een week of twee lukt het niet om mijn gegevens op te halen als je extra mb's aan je dagtegoed wil toevoegen. Ik krijg dezelfde foutmelding. Maakt niet uit waar ik dat in probeer, de mijnkpn app of in de browser op mijn computer.

En ja, ik ken de sms oplossing maar het zou in de app toch ook moeten werken.