Skip to main content

Ik heb een nieuw toestel gekocht bij KPN en het overzetten van van het oude toestel naar het nieuwe lukt niet ik ben naar de telefoon winkel in Doetinchem geweest en ze wilde me niet helpen ik had de telefoon niet in de winkel gekocht , ik heb daarna contact gehad met de klanten service van KPN en ik moest terug gaan naar de winkel dar ben ik weer geweest en kreeg wederom de   tekst ik had hem niet daar in de winkel gekocht.   BEN IK NU KLANT VAN KPN OF NIET , ANDERS STUUR IK DE TELEFOON WEER TERUG .

 

Met vriendelijke groeten,

Wim Peelen

06********

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

Wim, Jouw verwachting is dus kennelijk dat het overzetten van de gegevens onderdeel uit maken van de service van degene die de telefoon verkoopt? 


Dan moet ik je teleurstellen, dit is iets dat consumenten zelf moeten doen, hierbij mag je uiteraard best wat goodwill en support verwachten, maar dat is zeker geen recht.

in de handleiding van de telefoon staat vast hoe het moet, zoek iemand die je kan helpen, of koop een iphone. 


Hallo @wim peelen Als je een Samsung-toestel hebt heeft Samsung daar een hulpprogramma voor en als je een account bij Google hebt kun je via Google de boel overzetten.

Succes.

 


Heb je een Samsung --> Samsung Smart Switch installeren, kan ook/met/via op de pc.

En ja, de winkel helpt je daar niet mee, tenzij je een "service" koopt.


Hier staat wellicht iets dat je kunt gebruiken:

https://www.kpn.com/service/mobiel/overstaphulp.htm?pagina=device/kpn/toestel-overstap-hulp/troubleshooter/device-switch/je-smartphones-voorbereiden
 

 


Hoi @wim peelen, welkom bij ons op het forum. Zoals je aan de berichten van de anderen kunt zien zijn er meerdere mogelijkheden om de gegevens over te zetten. De link die EAZ geeft helpt je hier stap voor stap bij. Lukt het met de gegeven adviezen?