Skip to main content

Op de telefoon (Samsung a50), staat dat het max gegevensverbruik 2GB is terwijl het abonnement 4 GB is, 2GB standaard en 2GB extra. Op de telefoon kan ik dat niet aanpassen. Iemand enig idee hoe ik ooit die extra 2 GB kan gebruiken?

Waar ziet u die 2 GB? Bij gegevensverbruik zegt u? Hier?

 

 

 

 


Gewoon de data door blijven gebruiken, tot het op is.

Maar ik denk dat je bedoelt dat die Samsung je waarschuwt dat er 2 Gb is verbruikt en dat die de data verbinding afsluit, dit zit echt in de instelling van je telefoon. even zoeken want waar precies heb ik bij een Samsung geen enkel idee van, zal onder verbindingen te vinden moeten zijn.

PS, je kan hem in principe helemaal uit zetten, als je data op is ga je over op een trage verbinding, je krijgt nooit buiten bundel kosten bij KPN.


 


Dit is wat ik zie in de telefoon, maar ik kan die optie van de factuurcyclus niet aanpassen.


Eerst op "Gebruik mobiele gegevens" tikken. Die is wit, daar kunt u wel op tikken.

En Gegevensbesparing zou u aan kunnen zetten.

U heeft Gegevenlimit aan staan. Daardoor heeft u nu dus geen mobiel internet meer. Dat kan uit. Bij KPN is dat niet nodig. Als u over uw bundel heen gaat, dan krijgt u bij KPN heel heel heel traag internet, maar het kost niets. Geen onverwacht hoge kosten dus.


Als ik op gebruik mobiele gegevens klik zie ik welke apps hoeveel hebben verbruikt. Maar ik kan daar verder niks. Gegevensbesparing staat weer aan nu. Ik kan die limiet er gewoon niet vanaf halen! 


Gelukt! We zijn weer veel wijzer over de telefoon! Dank!