Skip to main content

Hoi, afgelopen maandag 25-05-2020 heb ik mijn bestelling voor een mobiele telefoon geannuleerd. Hier heb ik ook bevestiging van. Wanneer kan ik nu mijn geld terug verwachten? 
mvg Inge

 

Hallo @Inge12345 ,

Dat duurt vaak zo’n twee tot drie weken. 


Oke bedankt voor je antwoord. Jammer dat het zo lang duurt maar nog even afwachten dus. ;)


Beste @Inge12345, welkom! In de regel duurt het een dag of twee voordat de annulering verwerkt is, als je een toestel terugstuurt, kan dat wel 5 werkdagen duren. De betaling zal je binnen 5 werkdagen nadat het annuleren verwerkt is, terugkrijgen. Bij elkaar opgeteld kan het dus inderdaad maximaal een week of 2-3 duren. Hopelijk heb jij het bedrag inmiddels binnen, anders komt dit ongetwijfeld alsnog snel!


Hoi, ik heb geen toestel binnen gekregen, ik denk omdat de bestelling snel genoeg geannuleerd was, dus ik heb niks hoeven op sturen. Het is nu 3 weken nadat ik het officiële annulering mailtje heb gehad maar ik heb nog geen geld terug helaas.


Dat duurt dan wel erg lang! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer/klantnummer(s)? Wil je daarnaast het ordernummer en jouw rekeningnummer in een privébericht naar mij sturen? Dan kijk ik hoe het ervoor staat. 


@Marcia_  ik heb je een prive berichtje gestuurd😉


Yes, top! Ik laat het intern uitzoeken en verwacht vandaag of morgen een terugkoppeling van de betreffende collega. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug!


Oke bedankt!☺️


@Marcia_  heeft u al iets meer gehoord?


Ja, net! Mijn collega gaat het handmatig vergoeden, dus je moet het alsnog binnen enkele werkdagen binnen hebben. Excuses voor het lange wachten!


Oke heel erg bedankt voor de hulp!


Yes, geen probleem! :-)