Skip to main content

Ik heb algelopen week een bestelling geplaatst 384€ betaald alleen het bedrag nog niet terug gekregen naar meerdere malen contact gehad te hebben. Met de klantenservice kwamen we er nog niet niet uit want die zijden dat ik het bedrag binnen twee uur op mijn rekening teruggestort zou krijgen. Vervolgens bellen we na twee uur terug nog het het bedrag niet op de rekening. Daarna hebben we nog een keer gebeld en zijden dat het desbetreffende toestel maandag toch zou komen aangezien het weekend er tussen zou zitten vervolgens kom ik mijn bestelstatus niet in dus bellen we weer op kijken ze in het systeem en zien ze toch dat het blijkbaar gecanceld is terwijl ik nu wel mijn bestelstatus inkom dus nu weet niet wat ik moet verwachten 2tot 3 weken is best lang ik heb ook nog twee kindjes samen met mijn vrouw dus het zou fijn zijn als het geld deze week op rekening terug zou hebben en dan ga ik wel naar een kpn winkel zou iemand mij hier meschien mee kunnen helpen  

 

Vriendelijke Groet Denzel Giddens

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Denzel Giddens, welkom op het forum! Op het moment dat jij een bestelling annuleert krijg je het geld over het algemeen binnen 2-5 werkdagen terug, mits het toestel weer bij ons terug is, of nog niet verzonden. Heb je inmiddels duidelijkheid over de terugbetaling, of deze al ontvangen? Zo nee, vul je forumprofiel in, en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.


Hoi,

Ik heb geen toestel terug gestuurd omdat er iets mis is gegaan met mijn bestelling.

Dus uiteindelijk hebben jullie dat van kpn geannuleerd.En vervolgens zegt iemand van kpn klantenservice dat ik mijn geld binnen 2 uur terug krijg . vervolgens hoor ik dan weer nee dat is fout het duurt 2 weken .en dan hoor ik weer 3 maanden en op gegeven moment zegt een collega van u vandaag tegen mij dat kpn maar een bepaalde periode de uitbetaling van geld word gedaan. omdat ze het niet per klant gaan terug sturen. maar dat vind ik echt niet normaal. want jullie vangen wel per klant geld alleen gaan jullie niet per individueel het geld terug storten maar een hele partij te gelijk. vind dit echt een slechte service van kpn jullie zijn naar mijn ervaring echt de enigste dit het doen.vind dit echt slecht naar nieuwe klanten toe.


Jij hebt inderdaad niets teruggestuurd, dat zei je ook al. Op het moment dat een bestelling geannuleerd wordt, wordt een al gedane betaling binnen 2-5 werkdagen weer teruggestort. En die periode begint te tellen op het moment dat wij het toestel weer terug hebben ontvangen OF als hij überhaupt nooit verstuurd is. Dat laatste is bij jou het geval, dus je zou ook het geld dan ook in principe binnen een week na die annulering al terug gehad moeten hebben.

Het is me duidelijk dat je veel verschillende en tegenstrijdige informatie hebt gekregen. Dat is heel vervelend, en ook zeker niet de bedoeling. Je hebt je gegevens nog niet ingevuld op je forumprofiel, dus kan ik op dit moment ook nog niets voor je doen. Als je wilt dat ik dit verder nakijk, vul dan dat forumprofiel in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Want natuurlijk moet jij gewoon zo snel mogelijk je geld terug krijgen :)


Klopt als een bus en zit inmiddels ook nog steeds op mijn geld en op een antwoord te wachten schandalig eigenlijk.maar goed Mafia KPN is de koning en de en de klant zijn onderdaan helaas kan ik niet zeggen dat ik vandaag niet kan betalen en dat je dan maar 14dgaen moet wachten als de klant dat doe krijgt hij of zij gelijk een verhoging jammer dat het niet anders kan ik hoop dat ik donderdag mijn geld terug zou hebben zoals nu al de zoveelste belofte en dan ga ik mijn heil wel zoeken bij een andere provider 


Dag Erik bedankt voor u snelle reactie ik hoop dat ik het morgen zoals belooft wel heb op de rekening


Tering KPN nog steeds geen antwoord en nog steeds geen geld wanneer krijg ik mijn geld is terug ik wordt er nu echt vervelend van want andersom wordt ik gelijk afgesloten ik zit nu al langer dan 14dagen op mijn fucking geld te wachten en mijn geduld begint. Nu wel een beetje op te raken bij elke andere provider is het binnen 48 gepiept ik heb nu inmiddels al twee weken geen telefoon voor wat voor rente die worden getrokken op een tussen rekening ik wil me geld terug en mij als klant zijn jullie kwijt niet dat KPN daar wakker van licht want jullie hebben nog genoeg klanten om een poot uit te draaien maar een reactie was op ze minst op zijn plaatst geweest maar goed anders de advocaat en Consumentenbond raadplegen en ik stop pas op het moment dat de terug betalings policy is aangepast geld terug is nu niet meer genoeg nu is het een principe kwestie geworden dus ik hoop u snel te horen 


Dag 17 van de 2uur 2dagen 5dagen 10 dagen en dan 14 dagen ik heb het nog niet terug zit inmiddels op 18dagen onderhand. Ik begin er in te geloven dat ik het nooit meer krijg goeie tactiek overigens geld net zolang vast houden tot mensen er zat van zijn en ze het niet eens meer 

 

Helaas is het voor mij een principe kwestie geworden dus zal dat helaas niet gaan waar blijft mijn geld money doekoes pegels. Pezos het gene dat jullie groot heeft gemaakt door mensen te bestellen want wat hebben jullie n lijst aan slechte recensies 


Dank voor het invullen van je gegevens.. Ik zie dat je al heel veel contact hebt gehad met de klantenservice, veel meer ook dan nodig was. Ik kan me voorstellen dat je een bedrag als dit ook zo snel mogelijk weer terug wilt hebben, maar meerdere keren per dag terugbellen zorgt niet voor een ander antwoord. Gelukkig zie ik ook dat het geld op de 16e naar jou is teruggeboekt. In de meeste gevallen heb je het dan ook dezelfde dag. Als dat niet zo was, dan heb je wellicht een andere bank dan wij. In dat geval kan het zijn dat het vandaag of morgen pas op je rekening staat.