Skip to main content

Hoi KPN,

Ik heb een mobiel telefoon abonnement ooit aangevraagd, maar nooit ontvangen.
Deze is blijkbaar ingegaan zonder ooit een simkaart te hebben gezien of te activeren.
Het abonnment heeft wel een tijd gelopen, zeker 1,5 jaar, zonder dat ik het door had.

Net vandaag heb ik het mobiele abonnement opgezegd.
Wat moet ik doen om dit geld terug gestort te krijgen?

-Patrick

Hallo Patrick. Dat is een vreemde en vervelende situatie. Het is lastig om te zeggen omdat er sprake is van een overeenkomst die is aangegaan en gelopen heeft voor een vrij lange periode. Ik zou deze vraag dan voorleggen aan de afdeling Opzeggingen en Contracten. Heb je dat bij het opzeggen ook gedaan? Anders zijn zij altijd bereik op 0800-0402 tijdens kantooruren van maandag tot vrijdag.


Hey Remco,


Bedankt voor je reactie. Ik heb al 2x gebeld met dit nummer en het abonnement is ondertussen opgezegd. 

Mij werd geadviseerd om een post te maken op dit forum.

 

-Patrick


Fijn dat het is opgezegd! Ik kan helaas via dit kanaal niet beoordelen of dit abonnement dan onterecht heeft gelopen. Mocht je daar nog bezwaar tegen willen maken dan adviseer ik je om een klacht aan te maken via kpn.com.


Wat vervelend dat dit gebeurd is.

Is het je bij je (wekelijkse?) controle van je bank afschrijvingen nooit opgevallen?


Fijn dat het is opgezegd! Ik kan helaas via dit kanaal niet beoordelen of dit abonnement dan onterecht heeft gelopen. Mocht je daar nog bezwaar tegen willen maken dan adviseer ik je om een klacht aan te maken via kpn.com.

Bedankt, dat gaan we doen!

 


Ik wens je veel succes met de verder afhandeling @dekkerss en alvast een fijn weekend 🙂 . Â