Skip to main content

Hoi KPN,

Ik kom er niet achter hoelang ik nog met mijn bundel moet doen. Een aantal dagen geleden gaf hij nog 2 dagen aan, toen het die datum was, gaf hij aan nog minimaal 9 dagen en nu weer nog minimaal 1 dag. Dit lijkt mij nogal onwaarschijnlijk. Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet

Heb je soms meerdere bundels? Een eigen bundel en misschien ook MB's die naar jou gedeeld zijn? Ik vermoed dat die verschillende looptijden hebben. De melding houdt rekening met de bundel die als eerste verloopt. 


Ik heb sinds de nieuwe maand een nieuwe bundel van 20GB. Heb wel eens een extra bundel gekocht. Maar waar kan ik dan vinden wanneer ik weer nieuwe 20GB krijg?


Je krijgt de maandbundel op de eerste dag van jouw factuurperiode. Wat jouw factuurperiode is, dat vind je op de maandelijkse factuur op pagina 2. Daar staan de specificaties.

Wat bedoel je met "Ik heb sinds de nieuwe maand een nieuwe bundel van 20GB”?
Is je abonnement gewijzigd of heb je recent ‘verlengd'?


Hoi @Michelleee91, welkom op het forum. Als de 20GB vanuit jouw abonnement is krijg je dat op de eerste dag van de factuurperiode zoals Ruud al aangeeft. Heb je al op pagina 2 kunnen kijken van de factuur wanneer dat precies is?

De maandelijkse bundel is de volledige factuurmaand geldig. Als je recent verlengd hebt kan het zijn dat de factuurmaand is opgeschoven, dat zou ook kunnen verklaren dat er een andere looptijd is dan je gewend bent. Als je een extra bundel hebt is die altijd 31 dagen geldig, die staat los van de factuurmaand.