Skip to main content

Ik heb een 3 dagen geleden een nieuwe iphone 12 white gekregen aangezien ik een abbonoment heb afgesloten waar ik maandelijks voor moet betalen en hierbij heb ik onbeperkt bellen + 20 GB (internet Mb’s of hoe je het ook wil noemen) bij ontvangen aangezien ik dat heb geselecteert bij het bestellen van dit toestel. Nu zie ik in de KPN app dat mijn MB’s nog maar 4 dagen geldig zijn? terwijl mijn contract pas net is ingegaan en ik dit toestel nog niet eens een week bezit. Betekent dat dat ik opnieuw mb’s moet kopen terwijl ik hiervoor wel gewoon betaald heb? (Zie foto bijlage) 

 

Nee @jah-niño je hoeft geen MB’s te kopen. Over 4 dagen krijg je gewoon weer 20 GB, maar dan voor een hele maand. Dan begint de vaste factuurperiode van jouw abonnement.
Bij een nieuw mobiel abonnement is de eerste ‘maand’ meestal korter, waar je ook (naar verhouding) minder voor betaalt.
Zie https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/uitleg-factuur-kpn-mobiel.htm


Hoi @jah-niño We zijn inmiddels 4 dagen verder. Heb je nu inderdaad 20 GB gekregen voor een hele maand?


Ja ik heb inderdaad mijn 20GB gekregen ik was bang dat er ergens een fout was gemaakt maar het is gegaan zoals u zei 😂 

 

Dankuwel voor de ondersteuning :)