Skip to main content

Ik had bij mijn oude abonnement heel veel mb's die niet gebruikt werden bijna.

Blijven de oude mb's onbeperkt geldig?

Zo niet kan ik dan alsnog veranderen zodat ik mb's bij mijn abonnement krijg?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Opa Marco , als je een mobiel abo hebt van KPN inclusief mobiel internet, vervalt bij de nieuwe maand de oude voorraad MB's en krijg je voor de nieuwe maand MB's weer bijgeschreven.

Voorbeeld:

je krijgt per maand 4Gb aan data, eind van de maand had je nog 1 Gb over, in de nieuwe maand krijg je weer 4Gb en je saldo is dus 5Gb -/- 1Gb (die dus vervalt) = 4Gb

Als je van oorsprong Telfort-klant bent kun je maximaal 2 maanden aan data meenemen naar de nieuwe maand.


Hallo @JanD ,

Maar wat als er staat 0 dagen resterend?  Maar wel een open staand saldo van mb's?

MB 337/4200 internetbundel verbruikt   0dagen resterend 3863tegoed

 


Hallo @Opa Marco , dat betekent dat je nu nog 3.863 Mb tegoed hebt en dat morgen je nieuwe databundel in gaat.

Dan ben je dus ook een Telfort-klant, want KPN regelt dat altijd per de 1e van de nieuwe kalendermaand.

 


Dank je wel @JanD 

Klopt inderdaad dat ik een telfort klant was.

Omdat het op 0 dagen staat kan ik er vandaag geen gebruik van maken?


Hallo @Opa Marco , jazeker, je kunt er gewoon gebruik van maken, die 0 dagen betekent dat het nog 0 dagen duurt voordat je nieuwe tegoed weer wordt bijgeschreven, dus morgen krijg je er weer nieuw tegoed bij en wordt het overgebleven te gegoed van de afgelopen 2 maanden er weer bijgeteld.

Je kunt altijd van tegoed gebruik maken voor mobiel internet.

Stel dat je in het theoretische geval al je Mb's opgemaakt hebt, dan nog kun je mobiel internetten, zij het met een veel lagere snelheid voor alleen de meest basale dingen, zoals e-mail enz.

 

 


Reageer