Skip to main content

Goedenavond,

Ik merk de laatste weken dat het regelmatig voorkomt dat ik niet bereikbaar ben doordat mensen direct in mijn voicemial terecht komen en daarnaast krijg ik het voicemail bericht dan pas enkele uren naderhand binnen, beide hebben afgelopen week qua werk een vervelende situatie opgeleverd. Ik merk als ik mijn toestel opnieuw opstart dat dan het probleem is verhopen, echter kom je hier pas laat achter dat je niet bereikbaar bent

 

Hallo @BCM, door drukte zijn we minder snel met reageren dan gewoonlijk onze bedoeling is, sorry. Wat lastig dat je geregeld niet bereikbaar blijkt te zijn, waardoor bellers bij jouw Voicemail uit komen. Ik begrijp ook dat je de Voicemail melding pas later krijgt, dat is natuurlijk niet handig. 

Klopt het dat het om je mobiele telefoon gaat, waarop je dit merkt? Uitschakelen en opnieuw opstarten is dus wel een oplossing begrijp ik, maar het probleem komt later weer terug, klopt dat? Hoe staat het er intussen voor? Ik hoor het graag als ik je hiermee kan helpen.


Geen probleem, bedankt voor je reactie.

Klopt dit betreft inderdaad mijn mobiele telefoon en dat uitschakelen en opnieuw opstarten de tijdelijke oplossing is. 

Nu lijkt het weer even goed te gaan, maar dat dacht ik vorige keer ook, hopelijk blijft het nu wel zo.

 

 


@BCM Dankjewel, dat is goed om te weten. Je merkt natuurlijk pas later of je hier weer last van hebt. Anders zou ik zeggen, test het eens tijdelijk in een ander toestel, maar ik kan me voorstellen dat dat nu wat lastig wordt. Als je die mogelijkheid wel hebt, zou ik het vooral proberen omdat het veel zegt over waar het probleem mogelijk zit. Het lijkt erop dat jouw toestel de verbinding met het netwerk kwijtraakt, waardoor je niet bereikbaar bent en bellers meteen naar je Voicemail worden gestuurd.

Laat het me vooral weten als je hier wel weer last van krijgt. Dan lijkt het me een goed idee om de simkaart eens te vervangen, en te kijken hoe het daarna gaat. Je kunt daarvoor ook de KPN winkel in jouw buurt binnen stappen, dan krijg je direct een nieuwe simkaart mee. Ik hoor graag hoe het afgelopen is.