Skip to main content

Geregeld kan ik bij bepaalde mensen o.a de huisarts geen goed gesprek voeren daar zij mij dan niet goed kunnen verstaan als ik bv mijn geboortedatum door moet geven.  Ik heb mijn postcode gecontroleerd en hier zou er vol bereik moeten zijn met mijn 4 of 5G.  Met de telefoon van mijn man, Youfone, werkt het wel perfect. Waar blijft KPN nu met de kreet de grootste en beste provider te zijn?

Dus ik zou graag willen weten waar het in zit. Mijn telefoon is een Samsung Galaxy S21FE.

Hierover op de site van KPN niks te vinden. Opbellen is ook geen optie, je komt niet verder dan een link die je toegestuurd word waar ik vervolgens ook niks mee kan. Baal hier verschrikkelijk van hoe het beleid is.

Mvg. H.Kruijsboom

Hallo @H. Kruijsboom 

 

Youfone maakt ook gebruik van het KPN mobiele netwerk dus als je man zijn telefoon wel goed werkt kan het daar niet aan liggen.

Het kan ook aan je Samsung telefoon liggen, Samsung heeft er een help pagina voor gemaakt met dingen die je kan controleren/proberen: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/problemen-met-de-microfoon-van-je-galaxy-telefoon-oplossen-wanneer-deze-een-stem-niet-goed-herkent/


Wat je ook kan testen om is jouw simkaart even in de telefoon van je man te doen, werkt het dan wel goed?

 


Het enige wat ik me voor kan stellen is dat mijn (orgineel) telefoonhoesje in de weg zat. Ik heb die nu verwijderd en de telefoon opnieuw opgestart. We gaan het meemaken of het daaraan lag. Ik wil u hartelijk danken voor het meedenken en een oplossing voor mij te zoeken. 😊

M.v.g. Hennie


Hallo @H. Kruijsboom 

 

Hopelijk is het i.d.d. zoiets simpels.

Ik ben benieuwd of dat heeft geholpen.