Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd met de s21. Was verkeerd voorgelicht door verkoper aan de telefoon dus met jullie gebeld over anuleren en het toestel teruggestuurd  via postnl naar het adres wat ook op het retourformulier staat. Nu zie ik bij track amd trace dat ie naar postbus 135 in Bleiswijk is gestuurd  en nog steeds niet bezorgd is ik zou graag weten of die al door jullie ontvangen is en wanneer ik wel met mijn eigen keuze kan verlengen 

Ik kan niet opmaken uit uw verhaal over welke data we hier spreken maar het kan dat het toestel nog geregistreerd moet worden als ontvangen. Maar nogmaals ik weet het tijdspad uit uw verhaal niet.


Heeft u overigens al contact opgenomen met de klantenservice via 0800 0402 (gratis)?


Goedemorgen @Sander Janssen, welkom en bedankt voor jouw bericht!

Het is precies wat Maurice85 aangeeft: het toestel kan ontvangen zijn, maar moet administratief verwerkt worden, dat kan tot 5 werkdagen duren. We houden je er van op de hoogte per e-mail en via jouw persoonlijke bestelomgeving (inloggen met jouw ordernummer en postcode en huisnummer).
Ik zag dat jij jouw mobiele nummer ingevuld hebt in jouw profiel, zo heb ik kunnen nagaan dat de verlenging geannuleerd is en het plaatsen van een nieuwe bestelling mogelijk is. Succes met het uitzoeken van een nieuw toestel!