Skip to main content

ik ben gescammed door een persoon dat gebruikmaakte van fortumo kan dit worden terug gedraaid worden ik ben 200 euro kwijt geraakt hier aan ik heb al alles geprobeerd en contact gemaakt met fortumo. ik ben erg stom geweest om er in te trappen maar kom er gelukkig nu gelijk achter en niet over een week ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden.

Hallo @Joey Hiemstra , ik weet niet wat fortumo is, maar misschien ergens direct een wachtwoord wijzigen?

 


Hallo @Joey Hiemstra , ik weet niet wat fortumo is, maar misschien ergens direct een wachtwoord wijzigen?

 

@JanD bedankt voor de reactie, ik heb alles mogelijk al aangepast en de acties die ik zelf kan treffen ondernomen. van fortumo nog geen bericht terug gezien maar ik hoop dat zei de betaling kunnen anuleren aangezien het zometeen eenmalig van mijn rekening af gaat samen met mijn telefoon kosten waarschijnlijk.


Hoi @Joey Hiemstra . Welkom op het forum.

Wat naar dat er misbruik van jou is gemaakt. Ik weet ook niet wat fortumo is.  Je bent hier bij de provider KPN. Ik begrijp dat dit via een app gaat? En je daar nu kosten voor doorberekend krijgt? Hier staan wij als provider buiten. Hoe zuur het ook is, hierbij heb je zelf de verantwoordelijkheid.  

Als je trouwens opgelicht bent is het ook verstandig om dit bij de politie te melden.

 


Hoi @Joey Hiemstra . Welkom op het forum.

Wat naar dat er misbruik van jou is gemaakt. Ik weet ook niet wat fortumo is.  Je bent hier bij de provider KPN. Ik begrijp dat dit via een app gaat? En je daar nu kosten voor doorberekend krijgt? Hier staan wij als provider buiten. Hoe zuur het ook is, hierbij heb je zelf de verantwoordelijkheid.  

Als je trouwens opgelicht bent is het ook verstandig om dit bij de politie te melden.

 

dankuwel voor uw reactie ik had inderdaad al een paar keer gebeld en ik ben het nu aan het oplossen via de anderre service die gebruikt is maar die willen niet mee werken.

Â