Skip to main content

Hallo

Voor aangifte en politie onderzoek wil ik graag de telefoonnummers gebeld van januari 2020 inzien - ik heb begrepen dat echter maar 6 maanden wordt bewaard. Wat is er mogelijk? Het gaat specifiek om alleen de eerste 2 weken van januari 2020

 

Helaas zijn er geen whatsapp chats meer, ook staat het specifieke telefoonnummer niet meer in de telefoon of andere contactenlijst

Groet

Daarvoor heb je je facturen nodig, in de bijlagen zijn de nummers vermeld, en die worden wel wat langer bewaard.

Je kan ze terug vinden in je KPN ID en als ze niet te vinden zijn kan een moderator ze misschien toesturen.


In MijnKPN kan je de facturen tot 12 maanden geleden terug vinden. KPN medewerkers kunnen wat oudere facturen ook nog voor je terugvinden. Maar alle facturen ouder dan 6 maanden bevatten geen specificaties meer, die zijn verwijderd ivm de privacyregels AVG.

Je hebt de facturen ook maandelijks toegestuurd gekregen. Heb je die e-mails niet meer?


Dank beiden voor de reactie - volgens mij heb ik het gevonden - nu nog proberen met moeite de Whatsapp geschiedenis terug halen ermee….

 

Andere vraag aan KPN: kan je met KPN afspreken dat het onmogelijk is om je telefoonrekening te storneren?

Daarvoor heb je je facturen nodig, in de bijlagen zijn de nummers vermeld, en die worden wel wat langer bewaard.

Je kan ze terug vinden in je KPN ID en als ze niet te vinden zijn kan een moderator ze misschien toesturen.

In MijnKPN kan je de facturen tot 12 maanden geleden terug vinden. KPN medewerkers kunnen wat oudere facturen ook nog voor je terugvinden. Maar alle facturen ouder dan 6 maanden bevatten geen specificaties meer, die zijn verwijderd ivm de privacyregels AVG.

Je hebt de facturen ook maandelijks toegestuurd gekregen. Heb je die e-mails niet meer?

 


Andere vraag aan KPN: kan je met KPN afspreken dat het onmogelijk is om je telefoonrekening te storneren?

Dat lijkt me niet, dat is iets tussen jou en je bank. KPN doet een incasso actie bij jouw bank en het is aan de bank of aan jou om dat al dan niet te accepteren.