Skip to main content
Sticky

[Gesloten Winactie] KPN vijfde keer op rij het beste mobiele netwerk van Nederland!

• March 5, 2026
  • 122 reacties
  • 8151 keer bekeken
Toon eerste bericht

122 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat zijn inderdaad de ervaringen om te koesteren ​@Madeliefmoaske! Hele mooie foto!

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 24, 2026

‘k Merk dat het ‘n moeilijke vraag is waar ik de foto heb gemaakt in mijn recente bijdrage. Het is namelijk in de bajes en wel in de Rode Pannen te Veenhuizen, waar het gevangenismuseum is gevestigd. Uiteraard wil je binnen de gevangenismuren geen bereik hebben voor mobieltjes die er niet horen te zijn. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ondanks dat ik daar regelmatig in de buurt vertoef op de fiets en motor had ik dat even niet geraden ​@driemaster. Mooie foto ook weer!

• Nieuwkomer
  • March 27, 2026

Er is niets mooier dan een wandeling rondom het mooiste stadje van Nederland, Ootmarsum. Genietend dichtbij huis!!

Voor ons is dat Vlieland, heerlijk even weg met de boot. Het echte eiland gevoel en doordat we er ook zijn getrouwd maakt het het extra speciaal om er te komen! 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 29, 2026

Wat een ontzettende mooie foto ​@Anneke meuzelaar, ​​beide in het wit, met dan zo'n wit houten huisje aan de zijkant op het strand. Heel gaaf.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ja wat een prachtige foto ​@Anneke meuzelaar! Ook met de zee op de achtergrond. Dank voor het delen! 💚

Zou graag meedoen om hotel prijs te winnen 😣maar kom er niet in helaas 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Waar kom je niet in ​@eme van der weg? Niet in je profiel? Je kunt meedingen naar de prijs door een foto te delen (met eventueel een klein verhaaltje erbij) waar jij hebt kunnen genieten van de omgeving en van een goede mobiele dekking. 

Overnachting in Dublin super mooi zou er graag hen gaan met mijn vrouwtje ga vaak voor werk alleen van daar graag  met haar naar dit super hotel 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dat is een mooie en leuke bestemming inderdaad. Heb je ook een foto van een plek in Nederland? Anders valt je inzending niet binnen de voorwaarden en dat zou zonde zijn. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • March 30, 2026
Binnenkort weer Zomercarnaval in Rotterdam. Eerst Witte de Withstraat en daarna zie ik alle wagens weer op Coolsingel….🤣

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • March 30, 2026

Sail Amsterdam sponsor KPN 3J's en Jan Smit. Daarna Davina Michelle uit regio Rotterdam ook bezocht...😁

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • March 30, 2026

Davina in Ajax stadion met Robbie Williams, Stond dichtbij podium en beetje inzoomen iPhone. Robbie Williams erg goede concert ook Davina erg goede concert .

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • March 30, 2026

Bonaire is Nederlandse gemeente mag dit ook? ​ ​@Alexandra van KPN ​@Arjan van KPN 

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • March 30, 2026

Mijn uitzicht uit kamer in hotel Bonaire Delfins Beach reasort, Bonaire is Nederlandse gemeente….🤣 Ook eten erg goed in restaurant menu verzorgd Brass Boer uit Zwolle meerdere Michelle sterren restaurant Zwolle. KLM brengt je snel naar Bonaire,,,,😆

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • March 30, 2026

Als Bonaire is Nederland mag foto mijn zwembad en paar meters naar zee in Bonaire Nederlandse gemeente? Eten erg goed verzorgd Brass Boer ​@Alexandra van KPN  ​@Arjan van KPN   en mooie eiland heb nog meerdere foto's rode flamingo's….😎

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo allemaal,

Er zijn mooie foto's en mooie toelichtingen gedeeld. Nu is het echter tijd voor het bekend maken van de winnaar! Tromgeroffel…… 

De winnende foto is gemaakt door ​@HertogBas Pak de weekendtas alvast maar in 🎉 De hoofdprijs is voor jou!

Naast het nachtje weg hebben we ook nog enkele kleine poedelprijsjes:

@Adro1nl 
@Anneke meuzelaar 
@Laetis Hermes 
@Egbertveen
@beeki 

Jullie ook van harte gefeliciteerd!
Verder iedereen bedankt voor het delen van mooie foto's en mooie verhalen. Van sommige plekken heb ik even een aantekening gemaakt om het zelf met mijn ogen te gaan bekijken! 

Geweldig! Dank jullie wel!

En wat is dan de poedelprijs?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat blijft nog even een verrassing ​@Laetis Hermes 😁 

Hahahha, jullie maken mij wel nieuwsgierig. 

Een poedelprijs met een mysterie-factor, dat klinkt top!

• Topper
  • April 1, 2026

Dank jullie wel voor de poedelprijs😃

Wat een verrassing😃

Ik wacht met spanning af🤔