Skip to main content

Ik wil de gesprekken van april, mei en juni inzien. Ik kan echter alleen maar de gesprekken van mijn laatste factuur inzien. Het is minder dan 6 maanden geleden, dus dat zou toch moeten kunnen?

Graag een oplossing!

Halo @Bestbabs 

Heb je al ingelogd in MijnKPN ? Daar staan alle facturen van een heel jaar.

De zes meest recente facturen bevatten nog het overzicht met zelf gebelde nummers. De oudere facturen niet meer, daar zijn die gegevens verwijderd i.v.m. de privacy regels AVG.


Hoi @Bestbabs, dat moet geen probleem zijn. Ik zie dat RBxx je al heel goed advies gegeven heeft! Is het gelukt om in te loggen op MijnKPN en daar de facturen op te zoeken? 


Beste RBxx en Alexa, helaas zie ik alleen maar de gesprekken terug van de laatste maand. Krijg niets te zien van de voorgaande maanden. Wat doe ik niet goed?


Hallo @Bestbabs 

Hoe heb je ingelogd in MijnKPN? Gebruik je de MijnKPN app of gebruik je de website MijnKPN ?

Via Producten  →  Mobiel  zie je dan een overzicht van de laatste 6 facturen. Klik op de gewenste maand(en) en je ziet het pdf-bestand met daarin het overzicht van de (uitgaande) gesprekken.

 


@Bestbabs Ben je er met de uitleg van Ruud uit gekomen? We horen het in beide gevallen graag van je.


Helaas… nog steeds niet...😥


Wat doe ik niet goed?

Helaas… nog steeds niet...😥

Hallo @Bestbabs , waar gaat het dan fout, krijg je een foutmelding? We kunnen niet met je meekijken, dus alleen "nog steeds niet" helpt ons niet. Lees mijn aanwijzingen nog eens door, ik kan het niet beter uitleggen.


@Bestbabs Dat is jammer! Wij kunnen niet zien wat er bij jou gebeurt. Als je ons kan vertellen waar je precies op vastloopt of wat er gebeurt, dan helpen @RBxx en ik je graag om dit op te lossen.