Skip to main content

Wij hadden een buitenland bundel afgesloten (in de USA). Na de bevestiging dat het actief was hebben we meteen gebeld. Echter zijn de gesprekkosten van die dag (wel na activatie) alsnog in rekening gebracht. Pas de gesprekken van de volgende dag zijn opgenomen in de bundel. Hoe kan ik deze gesprekkosten terugkrijgen?

Hoi @NijenhuisJ en welkom hier op het forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier ook je vraag stelt! Als je je forumprofiel in zou willen vullen (en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?) dan kan ik even mee gaan kijken!


Beste Jan,

Ik heb het profiel aangevuld met de meest relevante info. Ik heb het gevoel dat het door het tijdsverschil niet goed geregistreerd is. De bundel is dan geactiveerd volgens NL tijd, maar de gesprekken worden misschien geregistreerd in lokale (LA is het 9 uur vroeger). Hierdoor lijken de gesprekken misschien plaats te vinden voor activatie van de bundel. Maar dit is een gok van mijj zijde. De reden waarom ik dit denk is omdat de gesprekken die na die 9 uur (de volgende dag) plaatsvinden wel binnen de bundel vallen.  Wij zijn in ieder geval pas gaan bellen nadat we de bundel hebben geactiveerd. Het gaat om de bundel USA die we eind april hebben afgesloten. Volgens mij op 23 April.

 

MvrG

Jeffrey


Bedankt voor het invullen van je profiel @NijenhuisJ ! Ik zie in je profiel meerdere mobiele nummers staan, kun je in je profiel aangeven met welk 06 nummer de bundel was aangeschaft? Alvast dank!


Beste Jan,

Ik zal de overige nummers even verwijderen. Het gaat om het nummer eindigend op 05.

 

MvrG Jeffrey


Beste Jan,

Ik zal de overige nummers even verwijderen. Het gaat om het nummer eindigend op 05.

 

MvrG Jeffrey

Dankjewel Jeffrey :)

Ik heb het meteen voor je nagekeken en de extra kosten die die dag zijn gemaakt, heb ik voor je vergoed en dat ga je terugzien op de volgende factuur!


Top service, dank je wel!


Top service, dank je wel!

Heel erg graag gedaan @NijenhuisJ en mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag! Voor nu een mooie dag toegewenst :)