Skip to main content

ik wil graag de gespreksgegevens opvragen ivm klacht en gegevens ivm geschillencommissie. Hoe kan ik deze verkrijgen

Hallo @joseffff , de gespreksgegevens (uitgaand) staan vermeld op de maandelijkse facturen die je van KPN krijgt. Je kan ze ophalen in MijnKPN (website) of via de MijnKPN app .


nee ik bedoel het verslag van de klacht die ik ingediend heb.

die verslagen. Een overzicht van de gesprekken over een klacht die al maanden speelt en niet opgelost wordt en geen reactie op wordt gegeven.


Zorg ervoor dat je forumprofiel netjes is aangevuld, dan gaat een moderator inhoudelijk reageren. Wel is het zo dat deze gesprekken volgens mij enkel voor trainingsdoeleinden worden gebruikt en als de klantenservicemedewerker of zijn manager niet op opslaan klikt ze na enige tijd worden verwijderd. Maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.


Als u opnames van gesprekken bedoelt dan gaat het niet lukken.  Die zijn er namelijk niet.


Goedemiddag @joseffff! Welkom op ons forum.

Zoals @Joep1965 en @Ik_Hussel al aan hebben gegeven is het niet mogelijk gesprekken op te vragen. Maar ik ben zelf wel erg benieuwd naar de situatie en waarom dit al maanden speelt.
Als jij je forumprofiel in zou willen vullen dan kan ik op z'n minst kijken wat er nu nog gaande is.


ik wil deze gegevens opvragen voor de geschillencommisie.

ben er klaar mee. zoveel belooft en niets nagekomen. Ben niet teruggebeld behalve 1 x om aan te geven dat het nog weken kan duren.

Volledige minachting voor de klant. Het casenummer is 1232758642


U wilt bij wijze van spreken een mp3 bestand van het gesprek? Dat gaat echt niet gebeuren. Dat kunt u wel vergeten. 


Als is benoemd dat het wordt gebruikt voor kwaliteits en trainingsdoeleinden kun je het wel vergeten. De gesprekken worden veelal opgenomen met beeld (niet altijd) en geluid. Dit soort gesprekken worden opgeslagen voor een vrij korte periode op het moment zelf. Veelal handig ivm het Customer Operations Performance Centre. Vaak kan de copc'er of de medewerker zelf handmatig het gesprek opslaan welke bijv Max 3 maanden bewaard mag worden. (voor trainingsdoeleinden) Meer wordt er niet mee gedaan. 

 

 

 


Dankjewel voor het invullen van je profiel @joseffff. Ik zie dat er op dit moment nog steeds een klacht loopt en dus in beheer is bij de juiste partij. Ik stel voor om dat proces verder af te wachten.