Skip to main content

Mijn smartphone met het geregistreerde bij KPN nummer ******* werd op 12 juni gestolen in Spanje op de eerste dag van mijn vakantie. Ik heb KPN gevraagd om de SIM te blokeren. Daarom kan ik niet met dit nummer bellen en nu gebruik ik een spaans nummer *******.

Ik mijn abonnement opzeggen.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Je plaatst je bericht nu openbaar en iedereen kan je telefoonnummer zien. Ik raad je aan om zo snel mogelijk je bericht aan te passen. 

In je profiel gegevens van het forum kan je jouw telefoonnummer en andere details kwijt. Alleen de KPN medewerkers kunnen deze inzien.


 

Als je telefoon en simkaart gestolen is, dan moet deze inderdaad geblokkeerd worden.

Het is echter niet mogelijk een abonnement te beëindigen voordat de looptijd is bereikt en je  abonnement nog binnen de looptijd van de overeenkomst vallen. Dat betekent dus dat als je nu opzegt, je alle resterende maanden zult moeten betalen.

Je kunt via deze link je simkaart blokkeren en via Mijn KPN een nieuwe simkaart bestellen. Dit doe je via de pagina Producten → 06-nummer → Informatie & simkaartinstellingen → SIM-kaart aanvragen.

Zodra je weer terug bent van vakantie, kan je de nieuwe simkaart dan weer gebruiken.

Overigens is het zoals @AriënC zegt beter om geen telefoonnummers te vermelden in het openbaar. Je kunt het beste dus nog even snel je bericht bewerken en het nummer verwijderen. Het beste kan je jouw gegevens toevoegen aan je KPN Forum account.