Skip to main content

Ik heb 2 dochters waarvan 1 al een abbo bij KPN waarbij ik MB's mee kan delen, maar ik heb er nu ook een voor mijn andere dochter, en die heb ik ook toegevoegd maar die staat niet in het lijstje voor personen van MB's delen, gaat daar een tijd overheen of is er een ander probleem

Goedemiddag,

 

Als het nieuwe contract op hetzelfde adres staat moet u het nummer koppelen in MijnKPN en daarnaast moet u de Husselkorting voor dat abonnement activeren. Als dat is gedaan zou u MB's moeten kunnen delen.


Ik heb het telefoonnummer gekoppeld in mijn KPN maar de optie hussel korting activeren zie ik nergens staan


Ook niet via de link die in mijn vorige bericht staat?


Nee, terwijl het nummer er wel bij staat


Deze melding krijg ik als ik het telefoonnummer toevoeg


Hmm dat is dan vreemd. Als u uw forumprofiel invult kunnen uw gegevens erbij gehaald worden en kan er gekeken worden wat er aan de hand is. 


Is daar een link van?


https://forum.kpn.com/settings/profile


Ik heb de de telefoonnummer abbo enz. ingevuld. Mocht je nog wat missen hoor ik het.


Hallo @Mischaheeren, welkom op het KPN Forum!

Balen dat het niet lukt om MB's te delen. Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voor KPN Husselvoordelen en KPN Compleet voordelen. Via de MijnKPN app kun je dat gemakkelijk controleren via Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naar onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in. Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ‘Ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan. En klik op ‘Check aanmelding’.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

 

Ik begrijp dat je dit ook al hebt geprobeerd. Helaas zonder effect. Je hebt jouw profiel gelijk ingevuld, heel fijn.

Ik zie alle nummers in jouw profiel ook aangemeld voor de Husselvoordelen. Ook zie ik dat alle voordelen voor deze nummers actief zijn. Het zou nu dus gewoon moeten werken. Kan je dit bevestigen?


Ja het is gelukt maar ik moest daarvoor wel langs een KPN winkel. Vroeger waren jullie makkelijker te bereiken via chat of telefonisch en nu moet ik wat achteraf heel simpel was naar de stad toe, het gaat me niet om het parkeergeld of iets dergelijks maar vind het wel een min puntje en omslachtig, maar buiten dat alles ben ik blij dat het gelukt is.


Fijn dat het gelukt is.

Je kunt ons altijd bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. En je mag ons natuurlijk altijd hier een berichtje sturen.

Â